Adrianna Dzienis, Junior PR Specialist

Zdobyte doświadczenie w branży Fin-Tech wzbudziło we mnie miłość do nowych technologii – bez których nie wyobrażam już sobie życia – oraz zainteresowanie rynkiem finansowym, który z każdym dniem fascynuje mnie bardziej.

Adrianna_DzienisCenię PR za możliwość wykorzystania umiejętności interpersonalnych zarówno przy kontaktach z mediami, jak i budowaniu relacji z klientami. W codziennej pracy zajmuje się komunikacją klientów z sektora B2B oraz marketingu, dzięki czemu zawsze jestem na bieżąco zarówno w new’sach gospodarczych, jak i tych ze świata mediowego. Interesuję się szeroko pojętym tematem komunikacji oraz reklamy, a zwłaszcza jej wpływem na świadomość i postrzeganie świata. W wolnych chwilach poznaje tajniki języków słowiańskich, szukam gospodarczych „smaczków” i odkrywam nowe miejsca na turystycznej mapie Polski. Nie wyobrażam sobie dnia bez filiżanki zielonej herbaty i chociaż jednego odcinka ulubionego serialu.