Agnieszka Malesza-Woźniak

biuro@brandwise.pl

Czy Google Ads może się mylić? Jedną z najpopularniejszych fraz, jaką wpisują klienci szukając partnera w obszarze PR jest „agencja PR Warszawa”. Co sprawia, że centralna lokalizacja nadal ma tak duże znaczenie?

Media przede wszystkim

Formuła pracy PR-owca uległa ostatnio dużym zmianom. Oprócz klasycznych działań Media Relations zajmujemy się wieloma obszarami decydującymi o reputacji, wizerunku i tym, jak marka jest postrzegana. Prowadzimy działania w social mediach, odpowiadamy za relacje z influencerami, blogerami, liderami opinii. Tworzymy wartościowe treści do kanałów własnych.

Jednak nie należy zapominać, że nadal kluczową kompetencję agencji PR jest nawiązanie, utrzymanie i rozwijanie relacji z dziennikarzami. Dlatego tak wiele agencji public relations wybiera Warszawę.

Nie tylko dlatego, że tu jest zlokalizowanych tak dużo firm, ale dlatego, że w Warszawie znajduje się większość kluczowych redakcji.

Spotkania to relacje

Zmorą współczesnego świata jest zanik kontaktów osobistych. Cierpi na tym również PR. Dlatego jako agencja PR, której osią biznesu są właśnie relacje, dbamy o to, aby regularnie spotykać się z dziennikarzami. I aranżować osobiste spotkania z mediami dla naszych klientów. To w trakcie takich interakcji rodzą się najlepsze pomysły. Gdy rozpoczynamy projekt dla klienta, potrafimy się spotkać z 30 kluczowymi dziennikarzami. To procentuje w dalszej części projektu. Jako agencja PR z Warszawy mamy po prostu łatwiej – możemy reagować szybko i elastycznie na propozycje dziennikarzy i spotykać się znacznie częściej. Przedstawiciel naszej agencji zawsze może towarzyszyć klientowi podczas ważnego wywiadu czy nagrania dla radia i telewizji.  To komfort i wsparcie dla obu stron. Dobrej kampanii PR nie da się zrobić tylko zza biurka, a skutecznych działań Media Relations wyłącznie via e-mail.

Warto dodać, że lokalizacja agencji public relations w Warszawie nie przesądza o braku dobrych relacji z lokalnymi mediami. Sprawdzonym narzędziem są organizowane w różnych miastach lokalne konferencje i imprezy oraz indywidualne spotkania z dziennikarzami.

Konferencje i wydarzenia

Warszawa jest miastem, które przyciąga biznes z całej Polski. To tu dobywa się mnóstwo wydarzeń biznesowych i kulturalnych, choć widoczny jest trend rosnącej liczby tego typu inicjatyw w innych miastach. Nie zmienia to faktu, że będąc agencją PR z Warszawy możemy nie tylko rekomendować wydarzenia biznesowe i branżowe dla klientów, ale też je organizować. Na wszelkiego typu imprezach możemy reprezentować klienta i dbać o jego wizerunek.

Jako agencja z Warszawy regularnie mamy też możliwość uczestniczyć w różnego typu eventach – szkolimy się w swojej dziedzinie i poznajemy branżę klienta.

Rynek pracownika

Z punktu widzenia pracodawcy Warszawa jest najlepiej ocenianym miastem, jeśli chodzi o perspektywy kariery. To tu można znaleźć najlepszych pracowników. A jak mówił Jeff Bezos, bez dobrych specjalistów na pokładzie nie da się osiągnąć sukcesu. W dziedzinie, w której podstawą jest komunikacja, jest to szczególnie widoczne. Nie przesądza to oczywiście braku sukcesu lokalnej agencji PR, ale na pewno ułatwia działanie agencji public relations ze stolicy.

Praca z klientem

A co z klientem? Jak budować dobrą relację na odległość? Czy agencja PR z Warszawy i prężnie działająca firma z Rzeszowa to dobry pomysł? Tu pomaga nam matematyka – zadecydowanie łatwiej regularnie odwiedzać klienta w innym mieście, niż wielu dziennikarzy. Jako agencja PR wykorzystujemy w naszej pracy różne formy komunikowania i nowoczesne technologie, które ułatwiają nam pracę. Od video konferencji, po Skype na platformach do pracy zespołowej kończąc. Realizujemy działania PR nie tylko dla firm z innych miast, ale również z zagranicy.