Agencja PR – wybór serca czy rozumu?

Rozpoczęcie współpracy z agencją PR jest poważną decyzją biznesową. Działania komunikacyjne i wizerunkowe wiążą się przecież z konkretnym budżetem i ostatecznie mają przełożyć się na sukces sprzedażowy. Warto sprawdzić kompetencje przyszłego partnera, jego portfolio, doświadczenie w danej branży, opinie byłych klientów. Wszelkiego rodzaju wskaźniki i dane są oczywiście bardzo ważne, jednak pamiętajmy, że PR w dużej mierze opiera się na umiejętnościach miękkich i posiada pewien wymiar emocjonalny. Wybierając partnera, w którego ręce powierzamy wizerunek swojej firmy czy marki, warto upewnić się jakimi wartościami się on kieruje i jaką filozofię biznesową wyznaje. Aby nasi potencjalni Klienci mogli poznać nas bliżej, określiłyśmy wartości, które towarzyszą nam na co dzień w Triple PR.

Interdyscyplinarność

Jesteśmy agencją łączącą w sobie różne osobowości, doświadczenia i kompetencje. Dzięki temu na każdy projekt potrafimy spojrzeć wielowymiarowo. Wszechstronność i otwartość naszego zespołu pozwala na swobodne tworzenie kompleksowych strategii, które często wychodzą poza ramy klasycznego PR-u. Lubimy wyzwania, dzięki czemu zdobyłyśmy doświadczenie w pracy dla różnych branż od FMCG, poprzez marketing, branżę wnętrzarsko-budowlaną, fashion, design czy nowoczesne usługi dla biznesu.

Entuzjazm

Naprawdę lubimy naszą pracę, klientów i siebie nawzajem. Dzięki temu do codziennych obowiązków podchodzimy ze szczerą pasją. Każde zapytanie ofertowe sprawia nam ogromną radość, nie tylko ze względów biznesowych. Cieszy nas wizja poznania nowego klienta, pracy dla branży, której nie miałyśmy jeszcze okazji obsługiwać lub dalszego rozwoju w obszarach, w których posiadamy już doświadczenie. Cieszymy się z każdego klienta, który podziela naszą wizję i ufa naszym kompetencjom.

Zaangażowanie

Wierzymy w PR i jego skuteczność, dlatego z pełnym przekonaniem angażujemy się w to, co robimy. Bierzemy odpowiedzialność za efekt każdego naszego działania. Utożsamiamy cele klientów z celami agencji, a każdy projekt traktujemy jako naszą osobistą wizytówkę. Dzięki temu, że pracujemy ze sobą bardzo blisko, nasi klienci otrzymują nie tylko opiekę osoby prowadzącej projekt, ale także zaangażowanie i doświadczenie całego zespołu.

Kreatywność

Na tle innych agencji wyróżnia nas nieszablonowe podejście do codziennych zadań. Dobrze przygotowana strategia to nie koniec – dla nas to dopiero początek. Każdego dnia poszukujemy dla naszych klientów ciekawych, niestandardowych rozwiązań i elastycznie reagujemy na nowe konteksty komunikacyjne. Uwielbiamy pracę twórczą, o czym przekonałby się każdy, kto choć raz podejrzałby z ukrycia nasze burze mózgów. J

Jakość

Wszechstronność zespołu, entuzjazm, z jakim pracujemy, kreatywność i osobiste zaangażowanie sprawiają, że jakość jest tylko „skutkiem ubocznym” naszej pracy. Działamy tak, aby każdy zrealizowany projekt mógł być naszym projektem referencyjnym.