Przez ostatnie miesiące mamy ręce pełne pracy! Wszystko za sprawą coraz to nowych działań realizowanych dla naszych Klientów. Jednym z naszych ostatnich sukcesów jest kampania marki Natura Siberica #OddajeSieNaturze, którą współtworzymy od początku kwietnia. Gwiazdy, influencerki, działania digital, PR, media społecznościowe… Wiele elementów składa się na nasz wspólny sukces. Fantastycznie mieć w nim swój udział!

#OddajęSięNaturze to wielokanałowa kampania marki Natura Siberica, która ma na celu promowanie świadomych wyborów kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje ciało. Akcja obejmuje działania media relations, digitalowe oraz w mediach społecznościowych, a także współpracę z popularnymi influencerkami. W akcję zaangażowane zostały gwiazdy: Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska. W ramach kampanii mamy przyjemność współpracować z Ewą Wójcikowską z 7PR, która odpowiada za koncepcję i koordynację całości oraz agencją mediową Fine Art Media realizującą działania digital.

Kampania skierowana jest głównie do kobiet, które podejmują decyzje zakupowe zarówno dla siebie, jak i swojej rodziny. Podkreślamy świadomość wyborów i fakt, jak ważne są produkty, których używamy do codziennej pielęgnacji. To, co najlepsze jest naturalne, stąd tytuł kampanii – #OddajeSieNaturze.

Kampanię rozpoczęła akcja teaserowa, podczas której Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska pojawiły się na swoich profilach instagramowych z kartką opatrzoną tajemniczym hashtagiem #OddajeSieNaturze. Równolegle podobne posty opublikowała grupa wybranych blogerek. Po kilku dniach nastąpiło odsłonięcie kart. W ramach akcji powstał dedykowany landing page oraz profile w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone są działania media relations oraz reklamowe. Najnowszym elementem kampanii jest konkurs konsumencki, w którym do wygrania jest weekend w Głęboczek Vine Resort & Spa oraz 1000 innych nagród marki Natura Siberica. Kampania potrwa do końca czerwca.

Akcja promuje trzy linie kosmetyczne: Alladale, Sareemaa i Faroe, które łączą trzy, niezwykle istotne kwestie: wszystkie zawierają aż 98,09% składników naturalnych, ich jakość została potwierdzona certyfikatem Natural&Organic German BDIH COSMOS, są w pełni wegańskie czego dowodem jest Certyfikat Vegan Society. Wszystkie linie dostępne są w drogeriach sieci Rossmann.