2024 w Triple PR był przełomowy [PODSUMOWANIE]

Rok 2024 za nami – czas intensywnych zmian, nowych wyzwań, a także wyznaczania kluczowych trendów w obszarze komunikacji. Wspólnie z zespołem 11 utalentowanych specjalistów, zrealizowaliśmy 42 projekty i kilkadziesiąt eventów, budując skuteczne strategie, trwałe relacje i dobrą komunikację dla naszych Klientów.
Kluczowe trendy w agencji
W mijającym roku kontynuowaliśmy i rozwijaliśmy naszą strategię opartą na trzech filarach: ludzie, kompetencje i relacje. To one napędzają naszą codzienną pracę i są podstawą sukcesu naszych klientów.
Nieustannie rozwijaliśmy portfolio usług i specjalizację w pod kątem klientów real estate. Sektor nieruchomości to obszar, w którym zdobyliśmy duże doświadczenie i zaufanie klientów. Dzięki doskonałej znajomości branży, możemy projektować i wprowadzać do naszego portfolio nowe usługi, dostosowane do potrzeb klientów real estate.
Takie podejście zaowocowało silnym rozwojem usługi community relations dla nieruchomości. To strategiczne zarządzanie relacjami i komunikacją między właścicielem budynku a najemcami oraz lokalną społecznością. Organizujemy eventy i programy lojalnościowe dla najemców, a także wydarzenia otwarte dla lokalnych interesariuszy i biznesu. Działania z zakresu community relations są kluczowe dla budowania wizerunku nieruchomości oraz satysfakcji i lojalności najemców, co przekłada się m.in. na lepszą retencję i większą skłonność do przedłużania umów.
W 2024 położyliśmy też mocny nacisk na rozwój usług z zakresu employee advocacy. Dla naszych klientów tworzymy i prowadzimy programy ambasadorskie na Linkedin, które aktywizują pracowników i zwiększają widoczność firm. Stawiamy w nich na autentyczność komunikacji, bo wierzymy, że jest ona niezbędna, aby program ambasadorski był skuteczny.
Usługi strategiczne to nieustannie stały element naszego podejścia do pracy. Strategiczne podejście do komunikacji to dla nas nie dodatek, ale podstawa każdego projektu. Niezależnie od branży i skali przedsięwzięcia, nasza praca opiera się na dogłębnej analizie, dopasowaniu do celów biznesowych klienta oraz tworzeniu rozwiązań, które wspierają długoterminowy rozwój.
Wewnętrzne sukcesy: co zmieniło się w naszym zespole?
Rok 2024 to czas intensywnego rozwoju i wzmacniania naszego zespołu w zakresie nowych kompetencji. Inwestowaliśmy w szkolenia, warsztaty oraz wymianę wiedzy, dzięki czemu nasi specjaliści są jeszcze lepiej przygotowani do realizacji skomplikowanych projektów.
Członkowie naszego Zespołu mają jasno zdefiniowaną ścieżkę rozwoju. W 2024 roku wdrożyliśmy program, który wspiera rozwój kompetencji eksperckich, umożliwiając naszym pracownikom specjalizację w wybranych dziedzinach, takich jak zarządzanie contentem, wykorzystanie narzędzi AI, komunikacja na LinkedIn, zielona komunikacja i ESG.
Wdrożyliśmy nowoczesne narzędzie rekrutacyjne Staffly, które pozwala nam jeszcze lepiej dopasować nowych pracowników do zespołu i naszej kultury organizacyjnej. Staffly opiera się na zaawansowanej analizie kompetencji, umiejętności interpersonalnych oraz predyspozycji zawodowych. To dla nas ważny krok, ponieważ skuteczna rekrutacja oznacza nie tylko uzupełnianie braków kadrowych, ale budowanie zespołu, który będzie wspólnie osiągał cele strategiczne.
Rok 2024 to nie tylko liczby, ale przede wszystkim ludzie. Ten intensywny czas pokazał nam, że praca w Zespole zbudowanym mądrze i z uważnością to nowa jakość zarówno dla naszych klientów, jak i dla naszego rozwoju. W 2025 wchodzimy nieco zmęczeni, ale zmotywowani! 😊