Szkolenie stacjonarne

Pakiet
materiałów
w cenie!
Cena netto
990 złgrupy max. 12 osób
2 kwietnia, 9:30 – 15:30
budynek HOP, Warszawa

Copywriting
na LinkedIn
w praktyce

Maksimum praktyki, minimum teorii

Zdobądź tajną broń, naucz się tworzyć posty, które angażują (i sprzedają)!

Zarezerwuj już teraz

liczba miejsc ograniczona

Masz problem z pisaniem postów na LinkedIn?

Nie masz pomysłu na siebie na LinkedIn? Chcesz publikować na
LinkedIn, ale nie wiesz, jak zacząć? Boisz się, że Twoje treści
będą nudne, wtórne i nie przyciągną uwagi?

Nasze szkolenie jest dla Ciebie.

Nauczymy Cię, jak generować pomysły na wartościowe treści i pisać
angażujące posty, które wyróżnią Cię, przyciągną uwagę. Podzielimy
się z Tobą najlepszymi praktykami.

WAŻNE:

Nie musisz mieć doświadczenia w copywritingu. Nasze szkolenie pomoże Ci zrozumieć, jak zacząć i systematycznie rozwijać swoją obecność na tej platformie.

Zarezerwuj jeśli chcesz:

  • lepiej wykorzystać swój profil na LinkedIn do celów biznesowych.
  • tworzyć (bardziej) angażujące posty 😊.
  • zbudować profesjonalny content plan.
  • poznać techniki pisania, które działają.
  • zbudować silną markę osobistą.
  • zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność na LinkedIn.
  • wyróżnić się na największej platformie zawodowej, tworząc treści, które intrygują i angażują odbiorców.

Dlaczego nasze warsztaty?

Stawiamy na praktykę - 80% czasu spędzisz
na tworzeniu postów,
z natychmiastową informacją zwrotną.

Wykorzystujemy design thinking
i podejście Jobs to be Done.

Na co dzień tworzymy posty
dla firm i marek.

Na stałe obsługujemy
Jesteśmy praktykami LinkedIna.

BONUS:
gotowy SZABLON
content planu

BONUS:
30 min. indywidualnych konsultacji
Twojego profilu.

Korzyści dla Ciebie
z naszych warsztatów:

  • Wyjdziesz z gotowymi treściami, które możesz od razu opublikować!
  • Nauczysz się, jak generować pomysły na swoje posty.
  • Lepiej zrozumiesz, jak działa algorytm LinkedIn i jak tę wiedze wykorzystać do tworzenia bardziej angażujących treści
  • Stworzysz profesjonalny content plan pod okiem doświadczonych prowadzących
  • Dowiesz się, jak napisać dobry nagłówek, aby przyciągnąć uwagę
  • Nauczysz się, jak zbudować całą strukturę posta
  • Poznasz i przećwiczysz w praktyce pisanie 10 typów najpopularniejszych postów na LinkedIN
  • W części praktycznej przygotujesz pakiet postów gotowych do publikacji – wyjdziesz z gotowymi postami i planem publikacji, który pomoże Ci regularnie budować swoją markę.
Zapisz się!

Zapisz się, jeśli:

  • Pracujesz w dziale HR, marketingu lub PR
  • Prowadzisz swój profil na LinkedIn
  • Prowadzisz profil firmowy
  • Pracujesz w agencji PR
  • Po prostu chcesz wykorzystać LinkedIn do celów biznesowych!

Poznaj Przebieg Warsztatów

  • Przywitanie oraz kilka kwestii organizacyjnych.
  • Dlaczego LinkedIn jest tak ważny w budowaniu marki osobistej i zawodowej?
  • Podstawy personal brandingu – czyli najpierw strategia, potem akcja.
  • Mini warsztaty.
  • Skąd czerpać inspiracje do tworzenia treści, które zaangażują odbiorców? Analiza grupy docelowej, trendy branżowe, osobiste historie.
  • Tworzymy content plan na miesiąc.
  • Chwila na networking 🙂
  • Krok po kroku, jak stworzyć post, który intryguje i buduje Twoją markę. Struktura postu, wezwania do działania (CTA). Ramy narracyjne.
  • Tworzenie treści, które będą regularnie budować Twoją pozycję na LinkedIn. Jak planować publikacje?
  • Pracujemy na Twoich własnych postach. Każdy uczestnik tworzy posty na żywo, z natychmiastowym feedbackiem.
  • Tworzymy kalendarz publikacji. Każdy uczestnik przygotowuje zestaw postów, które będzie mógł opublikować w nadchodzących tygodniach.
  • Dodatkowe pytania, refleksje, omówienie wyników pracy.
Zapisz się!

Poznaj nas!

Agnieszka

Partnerka w agencji Triple PR

Od 15 lat doradza firmom, liderom i ekspertom, jak skutecznie komunikować się z otoczeniem biznesowym oraz jak wykorzystać komunikację do skalowania biznesu.

Prowadzi agencję specjalizującą się w działaniach PR. Pracuje przede wszystkim dla klientów z sektora B2B (real estate, usługi prawne, marketingowe, doradztwo), interior design i usług dla biznesu.

Pokazuje firmom i markom biznesowy potencjał LinkedIN i uczy z niego korzystać.

Magda

Head of Business Department w agencji Triple PR

W branży public relations od ponad 10 lat. Zarządza działem specjalizującym się w projektach komunikacyjnych łączących aspekt biznesowy z lifestylowym.

Odpowiada za tworzenie i realizację kompleksowych strategii PR dla klientów m.in. z branży motoryzacyjnej oraz nieruchomości komercyjnych.

Mariusz

Content Manager w agencji Triple PR

Odpowiada za doradztwo strategiczne w obszarze contentu w agencji Triple PR. Ma ponaddziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w PR.

Przez kilka lat był również redaktorem i dziennikarzem w „Gazecie Wyborczej”. Doktor etnologii.