
Szkolenie stacjonarne
materiałów
w cenie!
990 złgrupy max. 12 osób
budynek HOP, Warszawa
Copywriting
na LinkedIn
w praktyce
Maksimum praktyki, minimum teorii
Zdobądź tajną broń, naucz się tworzyć posty, które angażują (i sprzedają)!
liczba miejsc ograniczona
Masz problem z pisaniem postów na LinkedIn?
Nie masz pomysłu na siebie na LinkedIn? Chcesz publikować na
LinkedIn, ale nie wiesz, jak zacząć? Boisz się, że Twoje treści
będą nudne, wtórne i nie przyciągną uwagi?
Nasze szkolenie jest dla Ciebie.
Nauczymy Cię, jak generować pomysły na wartościowe treści i pisać
angażujące posty, które wyróżnią Cię, przyciągną uwagę. Podzielimy
się z Tobą najlepszymi praktykami.
WAŻNE:
Nie musisz mieć doświadczenia w copywritingu. Nasze szkolenie pomoże Ci zrozumieć, jak zacząć i systematycznie rozwijać swoją obecność na tej platformie.
Zarezerwuj jeśli chcesz:
- lepiej wykorzystać swój profil na LinkedIn do celów biznesowych.
- tworzyć (bardziej) angażujące posty 😊.
- zbudować profesjonalny content plan.
- poznać techniki pisania, które działają.
- zbudować silną markę osobistą.
- zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność na LinkedIn.
- wyróżnić się na największej platformie zawodowej, tworząc treści, które intrygują i angażują odbiorców.
Korzyści dla Ciebie
z naszych warsztatów:
- Wyjdziesz z gotowymi treściami, które możesz od razu opublikować!
- Nauczysz się, jak generować pomysły na swoje posty.
- Lepiej zrozumiesz, jak działa algorytm LinkedIn i jak tę wiedze wykorzystać do tworzenia bardziej angażujących treści
- Stworzysz profesjonalny content plan pod okiem doświadczonych prowadzących
- Dowiesz się, jak napisać dobry nagłówek, aby przyciągnąć uwagę
- Nauczysz się, jak zbudować całą strukturę posta
- Poznasz i przećwiczysz w praktyce pisanie 10 typów najpopularniejszych postów na LinkedIN
- W części praktycznej przygotujesz pakiet postów gotowych do publikacji – wyjdziesz z gotowymi postami i planem publikacji, który pomoże Ci regularnie budować swoją markę.

Zapisz się, jeśli:
- Pracujesz w dziale HR, marketingu lub PR
- Prowadzisz swój profil na LinkedIn
- Prowadzisz profil firmowy
- Pracujesz w agencji PR
- Po prostu chcesz wykorzystać LinkedIn do celów biznesowych!
Poznaj Przebieg Warsztatów
- Przywitanie oraz kilka kwestii organizacyjnych.
- Dlaczego LinkedIn jest tak ważny w budowaniu marki osobistej i zawodowej?
- Podstawy personal brandingu – czyli najpierw strategia, potem akcja.
- Mini warsztaty.
- Skąd czerpać inspiracje do tworzenia treści, które zaangażują odbiorców? Analiza grupy docelowej, trendy branżowe, osobiste historie.
- Tworzymy content plan na miesiąc.
- Chwila na networking 🙂
- Krok po kroku, jak stworzyć post, który intryguje i buduje Twoją markę. Struktura postu, wezwania do działania (CTA). Ramy narracyjne.
- Tworzenie treści, które będą regularnie budować Twoją pozycję na LinkedIn. Jak planować publikacje?
- Pracujemy na Twoich własnych postach. Każdy uczestnik tworzy posty na żywo, z natychmiastowym feedbackiem.
- Tworzymy kalendarz publikacji. Każdy uczestnik przygotowuje zestaw postów, które będzie mógł opublikować w nadchodzących tygodniach.
- Dodatkowe pytania, refleksje, omówienie wyników pracy.
Poznaj nas!

Agnieszka
Partnerka w agencji Triple PR
Od 15 lat doradza firmom, liderom i ekspertom, jak skutecznie komunikować się z otoczeniem biznesowym oraz jak wykorzystać komunikację do skalowania biznesu.
Prowadzi agencję specjalizującą się w działaniach PR. Pracuje przede wszystkim dla klientów z sektora B2B (real estate, usługi prawne, marketingowe, doradztwo), interior design i usług dla biznesu.
Pokazuje firmom i markom biznesowy potencjał LinkedIN i uczy z niego korzystać.

Magda
Head of Business Department w agencji Triple PR
W branży public relations od ponad 10 lat. Zarządza działem specjalizującym się w projektach komunikacyjnych łączących aspekt biznesowy z lifestylowym.
Odpowiada za tworzenie i realizację kompleksowych strategii PR dla klientów m.in. z branży motoryzacyjnej oraz nieruchomości komercyjnych.

Mariusz
Content Manager w agencji Triple PR
Odpowiada za doradztwo strategiczne w obszarze contentu w agencji Triple PR. Ma ponaddziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w PR.
Przez kilka lat był również redaktorem i dziennikarzem w „Gazecie Wyborczej”. Doktor etnologii.
Nie czekaj
zarezerwuj
miejsce
już teraz?
Zarejestruj się już teraz i zacznij tworzyć posty, które wyróżnią Cię na LinkedIn!
Zapisz się!Na szkolenie zapraszają:
Agnieszka Malesza-Woźniak
i Magdalena Dymek (Triple PR)
Gość specjalny:
Mariusz Kania
