DDOB

logo_ddobinsta

DDOB.com (Daily Dose of Beauty) – platforma społecznościowa dla influencerów zrzeszająca ponad dwadzieścia tysięcy młodych liderów opinii: blogerów, youtuberów i instagramowiczów – przedstawicieli Pokolenia Z i Millenialsów. DDOB specjalizuje się w teen marketingu. Spółka jest doceniana za innowacyjne podejście do komunikacji z młodym klientem i efektywne docieranie do tej wymagającej grupy docelowej poprzez jej liderów opinii. DDOB wykorzystuje crowdsourcing w tworzeniu treści (content marketing), przygotowuje niestandardowe kampanie dla marek z różnych branż oraz kampanie zasięgowe na Instagramie. Z potencjału platformy skorzystały już takie marki jak: Samsung, L’Oreal, Allegro, Inglot, Show Room, Garnier, sieć aptek DOZ, Durex, Uczelnia Łazarskiego, DaWanda, Nestle i Coty.

ZAKRES WSPÓŁPRACY:

  • strategia Public Relations
  • kompleksowa obsługa Public Relations
  • Media Relations