Magdalena Dymek

magdalena.dymek@triplepr.pl

NATURA SIBERICA

Działania PR dla marki z rosyjskim rodowodem, której korzenie leżą na odległej Syberii, to dla nas nowe wyzwanie i doświadczenie, z którego efektów jesteśmy ogromnie dumne. Razem z marką Natura Siberica uświadamiamy kobiety (i nie tylko!), że to, co najcenniejsze dla naszej urody to… czysta natura.

Projekt

Celem działań jest budowanie wizerunku i wzmacnianiu świadomości marki debiutującej na polskim rynku w szerokiej dystrybucji. Rozpoczęcie naszej współpracy przypadło na moment debiutu marki Natura Siberica w dużych sieciach handlowych. Działania PR opierają się przede wszystkim na zapewnieniu pozytywnej, stałej relacji z mediami i popularnymi blogerkami urodowymi.

Działania

Na co dzień skupiamy się przede wszystkim na PR produktowym w połączeniu z budowaniem wizerunku marki. Materiały prasowe, które tworzymy, dotyczą zarówno nowości produktowych, hitów marki, jak i niezwykłych składników, które znajdują się w składzie kosmetyków. Poprzez nasze materiały, pokazujemy dziennikarkom jak cenne w dbaniu o urodę są dary natury oraz jak ważna jest naturalna pielęgnacja. W ramach działań Media Relations przekazujemy redakcjom produkty do testów i recenzji. Z przyjemnością tworzymy kreatywne wysyłki, poprzez które obdarowani dziennikarze poznają moc syberyjskich darów natury. Każdego dnia pracujemy nad indywidualną relacją z dziennikarkami mediów kobiecych, eko, parentingowych i lifestyle’owych. Na początku naszej współpracy skupiłyśmy się na indywidualnych spotkaniach z kluczowymi dziennikarkami, podczas których przedstawiałyśmy, nie wszystkim jeszcze znaną, markę i jej produkty. Oprócz klasycznego Media Relations przy współpracy z marką Natura Siberica postanowiłyśmy nawiązać kontakt z blogerkami urodowymi. Odnalazłyśmy blogi pasujące do filozofii marki i zaaranżowałyśmy z nimi stałą współpracę. Odtąd dziewczyny regularnie otrzymują kosmetyki do testów, dzięki czemu marka zaistniała także w środowisku blogowym.

Efekty

W ciągu kilku pierwszych miesięcy współpracy, w wyniku naszych działań, marka zaistniała w świadomości dziennikarek mediów kobiecych i lifestyle’owych. Materiały prasowe, które tworzymy, regularnie ukazują się na łamach popularnych magazynów i serwisów internetowych. Natura Siberica pojawia się także w prasie kobiecej, między innymi na stronach magazynów Elle, Glamour, Hot Moda, Olivia, Przyjaciółka, Grazia czy Woman’s Health. Dzięki naszej pracy, marka stała się bardziej rozpoznawalna, a świadomość o naturalnej pielęgnacji, którą propagujemy, wciąż rośnie.