Magdalena Dymek

magdalena.dymek@triplepr.pl

Rekrutujemy na stanowisko account executive.

Wymagania

– co najmniej dwa lata doświadczenia w PR w agencji PR lub po stronie klienta
– nastawienie na rozwój zawodowy i stałe podnoszenie swoich kompetencji
– samodzielność i odpowiedzialność względem powierzony zadań
– pasja i zaangażowanie – szukamy osób, które naprawdę lubią, to co robią
– komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
– znajomość mediów społecznościowych – dodatkowy atut
– otwarty umysł i interdyscyplinarne podejście do rozwoju osobistego
– mile widziane inne umiejętności – od projektowania stron, obsługi programów graficznych po zacięcie do fotografii
– dobra organizacja – podstawa naszej pracy
– mile widziane doświadczenie w komunikacji dla klientów B2B, szczególnie z sektora finansowego
– osobowość, chęć nauki, rozwoju i otwartość na nowe tematy, zjawiska, ludzi
Znajomość języków obcych
bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Zakres obowiązków

– współprowadzenie projektów dla klientów z sektora B2B we współpracy z managerem
– zaangażowanie w inne obszary działań agencji (pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie nowych produktów i usług dla klientów agencji)
– współtworzenie dobrej atmosfery w zespole, która jest dla nas najważniejsza
– aktywność i zaangażowanie – liczymy na świeże pomysły.

Gwarantowane

– rozwój zawodowy
– system szkoleń wewnętrznych
– różnorodne zadania pozwalające na wszechstronny rozwój

Kontakt

triplepr@triplepr.pl

Pozostałe informacje

Na zgłoszenia czekamy do 13 kwietnia 2017r.

A jak wygląda praca u nas? Przeczytaj w zakładce Kariera 🙂