Referencje

Potrzeby naszych klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Sprawdź co mówią o nas Ci, którzy już mieli okazję skorzystać z naszych usług.

Nasi klienci mówią o nas

„Jesteśmy dużą organizacją z bardzo wysokimi wymaganiami i mimo tego, że agencja Triple PR nie jest największą agencją na rynku, podczas procedury przetargowej okazało się, że jest w stanie doskonale zrozumieć nasze potrzeby, zaproponować odpowiednią strategię i zapewnić najwyższą jakość usług, kreatywne pomysły i nowoczesne podejście do tematyki komunikacji w biznesie. (...) Doceniamy w szczególności profesjonalne doradztwo, wysoką jakość przygotowanych materiałów prasowych i dbałość o skuteczną realizację wszystkich powierzonych zadań.”

Eliza Bingul, Head of Marketing & Communications

Cushman & Wakefield Polska

„Cenimy zespół Triple PR za wszechstronność, zaangażowanie, terminowe wywiązywanie się ze wszystkich zobowiązań, a także kreatywność i elastyczność w podejściu do powierzonych zadań.”

Prezes Zarządu, Iwona Kwiecień – Poborska

Polska Grupa Porcelanowa

„Z pełną odpowiedzialnością możemy polecić agencję Triple PR. Do powierzanych jej zadań podchodzi profesjonalnie i z zaangażowaniem. Cenimy ją za holistyczne podejście do komunikacji naszej firmy oraz ciągłe poszukiwanie i proponowanie nowych aktywności i rozwiązań.”

Jarosław Wielopolski, prezes

Multiconsult Polska

„Triple PR skutecznie pomaga nam w budowaniu relacji z mediami, szczególnie z branży real estate. Ich bogata wiedza z zakresu nieruchomości pozwala na tworzenie wartościowego contentu dla naszych odbiorców”

Tomasz Piecychna, Prezes Zarządu

Forbis Group

„Zespół, z którym współpracowaliśmy, był zaangażowany, otwarty i elastycznie odpowiadał na nasze bieżące potrzeby.”

Barbara Dzida, Dyrektor ds. Marketingu

Bibby Financial Services

„Agencja Triple PR, w oparciu o doświadczenie i wiedzę z zakresu nieruchomości, skutecznie pomaga nam w budowaniu relacji z mediami, ze szczególnym naciskiem na media branżowe - real estate. Wspólnie udało nam się z sukcesem wprowadzić na rynek nieruchomości nowe inwestycje mieszkaniowe i wzmocnić wizerunek oraz rozpoznawalność Kompanii Domowej, jako dewelopera.”

Aneta Węska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Kompanii Domowej

Kompania Domowa

„Agencja Triple PR doskonale rozumie zagadnienia biznesowe oraz potrzeby klienta. W wieloletniej karierze miałem okazję współpracować z wieloma agencjami PR, ale po raz pierwszy mam poczucie, że po drugiej stronie stołu zasiada nie tylko copywriter-artysta, ale profesjonalny strateg biznesowy, który proponując rozwiązania ma „z tyłu głowy” cele, jakie klient ma do zrealizowania. Zaskakujący jest też poziom client service’u. Pomimo, że Triple PR ma rzeszę sporych klientów to czas reakcji na wszelkiej maści zapytania jest taki, jakby moje spółki były jedynymi ich klientami.”

Łukasz Świrgał, CEO

AdWise Group

„Agencja Triple PR w swojej działalności skutecznie pomagała nam w tworzeniu treści, docieraniu do mediów oraz prowadziła szereg działań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki Pro Progressio. Dzięki współpracy, w wielu mediach na bieżąco pojawiały się ciekawe, dedykowane artykuły, komentarze oraz wywiady z udziałem ekspertów Pro Progressio.”

Wiktor Doktór, prezes Pro Progressio

Pro Progressio

„We współpracy z Triple PR cenimy zaangażowanie całego zespołu, kreatywność i prokliencką postawę. Stały kontakt i gotowość do poszukiwania optymalnych rozwiązań to naszym zdaniem wyróżniki Agencji. Zespół, z którym mamy przyjemność współpracować, jest otwarty i elastycznie odpowiada na nasze bieżące potrzeby, a jednocześnie zapewnia nam strategiczne wsparcie”

Maciej Olipra, CEO

Global Shopper Marketing

„Triple PR to agencja public relations inna niż wszystkie – zamiast skupiać się na ilości dostarczonych publikacji myśli o strategii i wynikach Klienta. Niezwykle zmotywowany Zespół z bardzo wysokimi standardami pracy sprawił, że czujemy się naprawdę zaopiekowani. Doceniając jakość współpracy z przyjemnością polecamy ich usługi naszym znajomym.”

Joanna Gajewska, Managing Director

Animise (AdWise Group)

„Agencja wywiązywała się ze swoich obowiązków profesjonalnie i terminowo. Cenimy proaktywną postawę zarówno w kontaktach z mediami, jak i codziennej współpracy z nasza marką. Rekomendujemy Triple PR za strategiczne i kreatywne myślenie o projekcie, rzetelność, elastyczność i profesjonalizm.”

Marian Włodarczyk, właściciel marki Dalia

Dalia

„Z agencją Triple PR współpracowaliśmy przez pięć lat, od stycznia 2011 do lutego 2016 roku. W tym czasie agencja wypracowała wizerunek naszego serwisu jako eksperta w dziedzinie doradztwa zawodowego i HR, nawiązując relacje ze znaczącymi mediami opiniotwórczymi i tematycznymi (…) Rekomendujemy Triple PR za strategiczne myślenie o projekcie, rzetelność w realizacji zadań, dotrzymywanie terminów oraz stałe poszukiwanie nowych dróg na zapewnianie obecności marki w mediach, przy jednoczesnym dbaniu o wysoką jakość komunikatów.”

Bartosz Struzik, dyrektor zarządzający Montser Polska

Monster Polska

„Rekomendujemy agencję Triple PR za jej profesjonalizm, rzetelność i strategiczne podejście do działań PR, zarówno na poziomie przygotowania koncepcji, jak i codziennej pracy z nami i dziennikarzami.”

Piotr Bieńko, prezes zarządu

Codemedia

„Rekomendujemy współpracę z Agencją Triple PR ze względu na jej profesjonalizm, rzetelność i merytoryczne podejście do projektu. Cenimy proaktywną postawę w kontaktach z mediami – zespół cechuje kreatywność i chęć poszukiwań wciąż nowych okazji medialnych dla marek, z którymi współpracuje. Elastyczność i otwartość w codziennych kontaktach z Klientem sprawia, że współpraca z Agencją Triple PR przebiega nie tylko w profesjonalnej, ale także pozytywnej atmosferze.”

Małgorzata Wróblicka – Sysiak, właścicielka firmy Sys

Sys

„Zespół Triple PR charakteryzuje się dużym profesjonalizmem, elastycznością w dostosowaniu do potrzeb klienta, ale przede wszystkim kreatywnością. Działają niezwykle sprawnie i skutecznie, zawsze mając na uwadze cele długo czy krótkofalowe klienta. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy agencję Triple PR jako partnera w realizacji działań PR.”

Joanna Ciecierska, Marketing & PR, Vinderen

Vinderen

„Triple PR dysponuje wiedzą, która jest niezbędna przy realizacji kampanii z zakresu Public Relations, w tym organizacji eventów. Firma zyskała nasze zaufanie jako solidny i doświadczony przedsiębiorca, serdecznie poleamy ją innym.”

Barbara Groele, Sekretarz Generalny KUPS

Krajowa Unia Producentów Soków

„Wchodząc na Polski rynek szukaliśmy nie tylko partnera PR, który pomoże firmie zaistnieć w mediach, lecz także, a może przede wszystkim, partnera, który wspomoże edukację rynku na temat tych nowoczesnych narzędzi i pomoże utwierdzić pozycję BrandMaker jako lidera i eksperta w sektorze MRM. Śmiało mogę potwierdzić, że agencja Triple PR wywiązała się ze stawianych wobec niej oczekiwań w 100% i chętnie zarekomenduję jej usługi innym podmiotom.”

Andrzej Krzysztofowicz, Brand Maker

Brand Maker

„Agencja Triple PR zrealizowała dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego oprawę medialną konferencji prasowej inaugurującej projekt „Zaprojektuj Swój Zysk. Poprawa konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez zastosowanie wzornictwa (innowacyjna procesowa i produktowa)”. Agencja wywiązała się ze wszystkich zobowiązań profesjonalnie i terminowo. Rekomendujemy naszego partnera do współpracy.”

Iga Azarkiewicz, Kierownik projektu Zaprojektuj Swój Zysk

Instytut Wzornictwa Przemysłowego

„Podczas współpracy z Agencją Triple PR, serwis C-date utrzymywał bardzo wysoki poziom obecności w mediach co przełożyło się nie tylko na pozytywny wizerunek marki, lecz także bezpośrednio na zwiększoną sprzedaż. Nie tylko know-how lecz także standardy obsługi klienta Triple PR zasługują na rekomendacje.”

Andrzej Krzysztofowicz, Marketing Manager C-date

C-date

„Agencja nie czeka na okazje medialne, sama je kreuje, w kontekście, który jest dla nas szczególnie ważny – prezentując nas jako eksperta w zakresie social media.”

Maciej Bielicki, Prezes Zarządu

Lubię to

„Cenimy zespół Triple PR za wszechstronność, zaangażowanie, terminowe wywiązywanie się ze wszystkich zobowiązań, a także kreatywność i elastyczność w podejściu do powierzonych zadań.”

Prezes Zarządu, Iwona Kwiecień – Poborska

Polska Grupa Porcelanowa

„Pracownicy Triple PR wykazują się także kreatywnością owocującą w nowe pomysły, z których chętnie korzystamy. Cieszy nas również fakt, że od samego początku zauważyliśmy ogromne wsparcie i proaktywną postawę ze strony Triple PR, dzięki czemu pierwsze efekty zauważyliśmy już po miesiącu działań.”

Aleksandra Burta, Social Media & PR Manager

Tavex