Referencje
Potrzeby naszych klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Sprawdź co mówią o nas Ci, którzy już mieli okazję skorzystać z naszych usług.
Nasi klienci mówią o nas
„Jesteśmy dużą organizacją z bardzo wysokimi wymaganiami i mimo tego, że agencja Triple PR nie jest największą agencją na rynku, podczas procedury przetargowej okazało się, że jest w stanie doskonale zrozumieć nasze potrzeby, zaproponować odpowiednią strategię i zapewnić najwyższą jakość usług, kreatywne pomysły i nowoczesne podejście do tematyki komunikacji w biznesie. (...) Doceniamy w szczególności profesjonalne doradztwo, wysoką jakość przygotowanych materiałów prasowych i dbałość o skuteczną realizację wszystkich powierzonych zadań.”
Eliza Bingul, Head of Marketing & Communications
Cushman & Wakefield Polska
„Cenimy zespół Triple PR za wszechstronność, zaangażowanie, terminowe wywiązywanie się ze wszystkich zobowiązań, a także kreatywność i elastyczność w podejściu do powierzonych zadań.”
Prezes Zarządu, Iwona Kwiecień – Poborska
Polska Grupa Porcelanowa
„Z pełną odpowiedzialnością możemy polecić agencję Triple PR. Do powierzanych jejzadań podchodzi profesjonalnie i z zaangażowaniem. Cenimy ją za holistycznepodejście do komunikacji naszej firmy oraz ciągłe poszukiwanie i proponowanie nowychaktywności i rozwiązań.”
Jarosław Wielopolski, prezes
Multiconsult Polska
„Triple PR skutecznie pomaga nam w budowaniu relacji z mediami, szczególnie z branżyreal estate. Ich bogata wiedza z zakresu nieruchomości pozwala na tworzeniewartościowego contentu dla naszych odbiorców”
Tomasz Piecychna, Prezes Zarządu
Forbis Group
„Zespół, z którym współpracowaliśmy, był zaangażowany, otwarty i elastycznieodpowiadał na nasze bieżące potrzeby.”
Barbara Dzida, Dyrektor ds. Marketingu
Bibby Financial Services
„Agencja Triple PR, w oparciu o doświadczenie i wiedzę z zakresu nieruchomości,skutecznie pomaga nam w budowaniu relacji z mediami, ze szczególnym naciskiem namedia branżowe - real estate. Wspólnie udało nam się z sukcesem wprowadzić na ryneknieruchomości nowe inwestycje mieszkaniowe i wzmocnić wizerunek oraz rozpoznawalnośćKompanii Domowej, jako dewelopera.”
Aneta Węska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Kompanii Domowej
Kompania Domowa
„Agencja Triple PR doskonale rozumie zagadnienia biznesowe oraz potrzeby klienta. Wwieloletniej karierze miałem okazję współpracować z wieloma agencjami PR, ale po razpierwszy mam poczucie, że po drugiej stronie stołu zasiada nie tylkocopywriter-artysta, ale profesjonalny strateg biznesowy, który proponującrozwiązania ma „z tyłu głowy” cele, jakie klient ma do zrealizowania. Zaskakującyjest też poziom client service’u. Pomimo, że Triple PR ma rzeszę sporych klientów toczas reakcji na wszelkiej maści zapytania jest taki, jakby moje spółki były jedynymiich klientami.”
Łukasz Świrgał, CEO
AdWise Group
„Agencja Triple PR w swojej działalności skutecznie pomagała nam w tworzeniu treści,docieraniu do mediów oraz prowadziła szereg działań mających na celu wzmocnieniewizerunku marki Pro Progressio. Dzięki współpracy, w wielu mediach na bieżącopojawiały się ciekawe, dedykowane artykuły, komentarze oraz wywiady z udziałemekspertów Pro Progressio.”
Wiktor Doktór, prezes Pro Progressio
Pro Progressio
„We współpracy z Triple PR cenimy zaangażowanie całego zespołu, kreatywność iprokliencką postawę. Stały kontakt i gotowość do poszukiwania optymalnych rozwiązańto naszym zdaniem wyróżniki Agencji. Zespół, z którym mamy przyjemnośćwspółpracować, jest otwarty i elastycznie odpowiada na nasze bieżące potrzeby, ajednocześnie zapewnia nam strategiczne wsparcie”
Maciej Olipra, CEO
Global Shopper Marketing
„Triple PR to agencja public relations inna niż wszystkie – zamiast skupiać się nailości dostarczonych publikacji myśli o strategii i wynikach Klienta. Niezwyklezmotywowany Zespół z bardzo wysokimi standardami pracy sprawił, że czujemy sięnaprawdę zaopiekowani. Doceniając jakość współpracy z przyjemnością polecamy ichusługi naszym znajomym.”
Joanna Gajewska, Managing Director
Animise (AdWise Group)
„Agencja wywiązywała się ze swoich obowiązków profesjonalnie i terminowo. Cenimyproaktywną postawę zarówno w kontaktach z mediami, jak i codziennej współpracy znasza marką. Rekomendujemy Triple PR za strategiczne i kreatywne myślenie oprojekcie, rzetelność, elastyczność i profesjonalizm.”
Marian Włodarczyk, właściciel marki Dalia
Dalia
„Z agencją Triple PR współpracowaliśmy przez pięć lat, od stycznia 2011 do lutego2016 roku. W tym czasie agencja wypracowała wizerunek naszego serwisu jako ekspertaw dziedzinie doradztwa zawodowego i HR, nawiązując relacje ze znaczącymi mediamiopiniotwórczymi i tematycznymi (…) Rekomendujemy Triple PR za strategiczne myślenieo projekcie, rzetelność w realizacji zadań, dotrzymywanie terminów oraz stałeposzukiwanie nowych dróg na zapewnianie obecności marki w mediach, przy jednoczesnymdbaniu o wysoką jakość komunikatów.”
Bartosz Struzik, dyrektor zarządzający Montser Polska
Monster Polska
„Rekomendujemy agencję Triple PR za jej profesjonalizm, rzetelność i strategicznepodejście do działań PR, zarówno na poziomie przygotowania koncepcji, jak icodziennej pracy z nami i dziennikarzami.”
Piotr Bieńko, prezes zarządu
Codemedia
„Rekomendujemy współpracę z Agencją Triple PR ze względu na jej profesjonalizm,rzetelność i merytoryczne podejście do projektu. Cenimy proaktywną postawę wkontaktach z mediami – zespół cechuje kreatywność i chęć poszukiwań wciąż nowychokazji medialnych dla marek, z którymi współpracuje. Elastyczność i otwartość wcodziennych kontaktach z Klientem sprawia, że współpraca z Agencją Triple PRprzebiega nie tylko w profesjonalnej, ale także pozytywnej atmosferze.”
Małgorzata Wróblicka – Sysiak, właścicielka firmy Sys
Sys
„Zespół Triple PR charakteryzuje się dużym profesjonalizmem, elastycznością wdostosowaniu do potrzeb klienta, ale przede wszystkim kreatywnością. Działająniezwykle sprawnie i skutecznie, zawsze mając na uwadze cele długo czy krótkofaloweklienta. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy agencję Triple PR jako partnera wrealizacji działań PR.”
Joanna Ciecierska, Marketing & PR, Vinderen
Vinderen
„Triple PR dysponuje wiedzą, która jest niezbędna przy realizacji kampanii z zakresuPublic Relations, w tym organizacji eventów. Firma zyskała nasze zaufanie jakosolidny i doświadczony przedsiębiorca, serdecznie poleamy ją innym.”
Barbara Groele, Sekretarz Generalny KUPS
Krajowa Unia Producentów Soków
„Wchodząc na Polski rynek szukaliśmy nie tylko partnera PR, który pomoże firmiezaistnieć w mediach, lecz także, a może przede wszystkim, partnera, którywspomoże edukację rynku na temat tych nowoczesnych narzędzi i pomoże utwierdzićpozycję BrandMaker jako lidera i eksperta w sektorze MRM. Śmiało mogępotwierdzić, że agencja Triple PR wywiązała się ze stawianych wobec niejoczekiwań w 100% i chętnie zarekomenduję jej usługi innym podmiotom.”
Andrzej Krzysztofowicz, Brand Maker
Brand Maker
„Agencja Triple PR zrealizowała dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego oprawęmedialną konferencji prasowej inaugurującej projekt „Zaprojektuj Swój Zysk. Poprawakonkurencyjności przedsiębiorstw poprzez zastosowanie wzornictwa (innowacyjnaprocesowa i produktowa)”. Agencja wywiązała się ze wszystkich zobowiązańprofesjonalnie i terminowo. Rekomendujemy naszego partnera do współpracy.”
Iga Azarkiewicz, Kierownik projektu Zaprojektuj Swój Zysk
Instytut Wzornictwa Przemysłowego
„Podczas współpracy z Agencją Triple PR, serwis C-date utrzymywał bardzo wysokipoziom obecności w mediach co przełożyło się nie tylko na pozytywny wizerunekmarki, lecz także bezpośrednio na zwiększoną sprzedaż. Nie tylko know-how lecztakże standardy obsługi klienta Triple PR zasługują na rekomendacje.”
Andrzej Krzysztofowicz, Marketing Manager C-date
C-date
„Agencja nie czeka na okazje medialne, sama je kreuje, w kontekście, który jest dlanas szczególnie ważny – prezentując nas jako eksperta w zakresie social media.”
Maciej Bielicki, Prezes Zarządu
Lubię to
„Cenimy zespół Triple PR za wszechstronność, zaangażowanie, terminowe wywiązywanie się ze wszystkich zobowiązań, a także kreatywność i elastyczność w podejściu do powierzonych zadań.”
Prezes Zarządu, Iwona Kwiecień – Poborska
Polska Grupa Porcelanowa
„Pracownicy Triple PR wykazują się także kreatywnością owocującą w nowe pomysły, z których chętnie korzystamy. Cieszy nas również fakt, że od samego początku zauważyliśmy ogromne wsparcie i proaktywną postawę ze strony Triple PR, dzięki czemu pierwsze efekty zauważyliśmy już po miesiącu działań.”
Aleksandra Burta, Social Media & PR Manager
Tavex