Poznaj zespół naszej Agencji PR

Jesteśmy do Twojej
dyspozycji

Nasz zespół

Agnieszka Malesza-Woźniak

Partner

Prowadzenie agencji PR to dla mnie niesamowita zawodowa przygoda. Od 2008 roku wspieram firmy i marki w osiąganiu ich celów biznesowych wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w obszarze szeroko rozumianej komunikacji. Moją pasją jest budowanie efektywnych, kompleksowych strategii PR uwzględniających różnorodne narzędzia i rozwiązania. Oprócz działań PR i consultingu, prowadzę szkolenia przybliżające świat mediów. Pracuję z ludźmi, których cenię i którzy mnie inspirują, dla ludzi, od których się uczę. Za największy swój sukces uważam nasz zespół i standard obsługi klienta, jaki udało się nam wspólnie wypracować.Jestem absolwentką Dziennikarstwa ze specjalizacją Public Relations i Marketing Medialny na UW i podyplomowych studiów Zarządzanie Marką na SGH.Prywatnie mama Mikołajka i Lusi, wielbicielka książek. Ostatnio chętnie słucham podcastów, tropię trendy i proste przepisy na vege dania.

Anna Olkowicz

Partner

PR jest dla mnie od wielu lat sztuką wymagającą i fascynującą zarazem. Praca na zmieniającym się rynku konsumentów, mediów i marek wymaga stałej potrzeby edukacji, podnoszenia kompetencji, zrozumienia trendów i rozwoju. Tworzenie jakościowych strategii komunikacji szytych na indywidualne potrzeby rynku i praca z ludźmi – to te elementy uwielbiam najbardziej. Koordynuję projekty z zakresu Brand PR oraz B2B, czuwając nad najlepszą realizacją strategii przez cały zespół. A, że zespół jest wszystkim, całość naszej pracy widoczna w efektach.Jestem absolwentką polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Miłość do słowa została na zawsze, towarzysząc codziennej pracy. Stale podnoszę kompetencje biznesowe, związane z rozwojem osobistym w systemie szkoleń Network TwentyOne.Prywatnie jestem spełnioną mamą nastoletniego Mateusza, miłośniczką zdrowego stylu życia i rozwoju duchowego.

Magdalena Dymek

Head of Business Department

Public Relations, jak sama nazwa wskazuje, to ciągłe „bycie w relacji” – z klientami, mediami, odbiorcami. Bardzo cenię sobie tę „miękką” stronę zawodu PR-owca. Podczas mojej agencyjnej przygody, która trwa nieprzerwanie od 2014 roku, wiele nauczyłam się o sobie oraz innych ludziach i jest to wiedza niezwykle cenna -nie tylko w wymiarze zawodowym. Prowadzę projekty łączące aspekt biznesowy i lifestylowy. Cieszy mnie, kiedy działaniom PR mogę dodać nieco artystycznego kolorytu.Ukończyłam studia na specjalizacji Public Relations i Marketing Medialny w ramach Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.Prywatnie wielbicielka wody, psów, rękodzieła artystycznego i warszawskiego Żoliborza. Uzależniona od googlowania.

Mariusz Kania

PR Consultant

Komunikacja ma wiele twarzy, a jedną z nich jest moja. Profesjonalnie zajmuję się relacjami międzyludzkimi, w które wchodziłem z wielu perspektyw. Przez kilka lat byłem redaktorem i dziennikarzem w "Gazecie Wyborczej", gdzie doskonaliłem swój warsztat nie tylko pisarski, ale zdobyłem umiejętności nawiązywania relacji z wykorzystaniem innych środków przekazu. Praca w agencji pozwoliła mi na wykorzystanie zdobytej w mediach wiedzy w środowisku biznesowym. Podwalin pod pogłębione podejście do działań w obszarze PR dostarczyło mi wykształcenie, jestem doktorem etnologii, tytuł uzyskałem na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z zamiłowania jestem ojcem i podróżnikiem, łącznie okrążyłem glob już kilka razy.

Marta Dudek

PR Consultant

Beata Szauer

PR Specialist

Moja pasja do PR-u narodziła się podczas pracy w portalu branżowym, gdzie miałam okazję poznać świat komunikacji „od podszewki”. W pracy agencyjnej cenię sobie dynamikę, zmienność oraz to, że żaden dzień nie wygląda tak samo. Public Relations to nie tylko tworzenie narracji, które przyciągają uwagę, ale także angażują i budują trwałe relacje. W Triple PR wspieram zespół specjalizujący się w projektach biznesowych oraz real estate. Jestem absolwentką kulturoznawstwa ze specjalizacją „Media, reklama, PR” na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Prywatnie interesuję się modą oraz literaturą, a w wolnych chwilach lubię testować nowe warszawskie restauracje.

Kamila Wojciechowska

PR Specialist

Jagoda Salwin

PR Specialist

PR to dla mnie łączenie wszystkiego w całość! To wspólne tworzenie historii, którą można opowiadać wciąż od nowa, za każdym razem dostrzegając coś innego, co przykuje naszą uwagę.Jako PRowczyni, zależy mi na zapewnieniu naszym klientom wartościowych doświadczeń. Skupiam się na wydarzeniach i komunikacji, które wspierają ludzi w podejmowaniu lepszych decyzji, kształtujących z czasem nowe nawyki, które pozytywnie wpływają na rozwój osobisty na wielu płaszczyznach. Pasjonują mnie zagadnienia związane z wellbeing’em oraz employer branding. Wierzę, że troska o dobre samopoczucie pracowników i kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy są niezbędne dla osiągnięcia sukcesu przez każdą firmę.Wkrótce absolwentka kierunku Nowoczesna Komunikacja Marketingowa ma SWPS.Moje małe przyjemności to aktywne słuchanie podcastów podczas spacerów po zakamarkach Warszawy. Możecie spotkać mnie też przy pysznej kawie, w kinie w Lublinie?, w second handach na poszukiwaniu skarbów oraz podziwiającą sztukę w różnych jej formach! Z uśmiechem mi do twarzy 😊

Mateusz Krzyżak

PR Specialist

Z mediami związany w zasadzie od zawsze – zarówno prywatnie, jak i zawodowo. Moja bliskość z mediami, wyniesiona z domu rodzinnego, z czasem przerodziła się w profesjonalną ścieżkę kariery. Operowanie słowem i skuteczna komunikacja to moje drugie „Ja”. Wierzę, że PR to przede wszystkim sztuka budowania trwałych i wartościowych relacji, zarówno z klientami, jak i z ich otoczeniem. Każdy projekt traktuję indywidualnie, starając się zrozumieć potrzeby i oczekiwania klienta, aby móc tworzyć komunikację, która może przynosić najlepsze rezultaty. Prywatnie jestem pasjonatem motoryzacji, kinematografii, podróży i dobrego jedzenia. Moje zainteresowania pozwalają mi czerpać inspirację z różnych źródeł, co przekłada się na innowacyjne podejście do pracy zawodowej. Wierzę, że otwartość na nowe doświadczenia i ciągłe poszerzanie horyzontów są kluczem do sukcesu w dynamicznie zmieniającym się świecie mediów i PR.