Triple PR | Triple PR - usługi Public Relations, strategie, Media Relations, social media, e-Pr, digital
Specjalizujemy się przede wszystkim w planowaniu i wdrażaniu kompleksowych strategii Public Relations. Oferujemy pełen zakres narzędzi niezbędnych, aby z sukcesem zaistnieć w mediach. Z naszego doświadczenia wynika, że najlepsze efekty daje długofalowa współpraca z mediami i wdrożenie strategii, która integruje różne narzędzia podporządkowane spójnej myśli wiodącej i celowi, jaki przed nami stoi.
Triple PR, Agencja PR, Agencja Public Relations, Agencja PR Warszawa, usługi PR, strategie Public Relations, kampanie Public Relations, Media Relations, social media, digital, e-PR
16806
page,page-id-16806,page-template-default,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Usługi PR

Specjalizujemy się przede wszystkim w planowaniu i wdrażaniu kompleksowych strategii Public Relations. Oferujemy pełen zakres narzędzi niezbędnych, aby z sukcesem zaistnieć w mediach. Z naszego doświadczenia wynika, że najlepsze efekty daje długofalowa współpraca z mediami i wdrożenie strategii, która integruje różne narzędzia podporządkowane spójnej myśli wiodącej i celowi, jaki przed nami stoi.

Usługi PR: Strategie PR
Kompleksowe strategie i kampanie PR

Strategia PR to esencja i początek naszej pracy. Pracujemy nad nią zespołowo i postrzegamy ją holistycznie.

czytaj więcej

Szukamy najlepszego rozwiązania dostosowanego do firmy, jej aktualnych potrzeb, pozycji rynkowej oraz możliwości budżetowych.

Dla nas podstawą dobrej strategii komunikacyjnej jest rzetelna i kompleksowa analiza.
Od początku pracujemy blisko Klienta – analizujemy sytuację biznesową, obecność firmy/marki w mediach, identyfikujemy jej mocne strony, poznajmy konkurencję, wyzwania czy ewentualne ogniska kryzysowe. Uważamy, że agencja PR powinna być partnerem a nie tylko podwykonawcą. Dopiero potem tworzymy strategię Public Relations, najchętniej na podstawie wypełnionego krótkiego briefu lub spotkania briefingującego.

Tworzymy indywidualną strategię działań Public Relations, dostosowaną do potrzeb Klienta, z uwzględnieniem celów marketingowych, biznesowych i prosprzedażowych. Zależy nam na efekcie synergii. Realizujemy projekty komunikacyjne z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, współpracujemy z mediami, ekspertami, autorytetami, organizacjami branżowymi i biznesowymi.

Strategia jest punktem wyjścia do realizacji długofalowych kampanii Public Relations, które pozwalają nam zbudować relacje z mediami i na stałe zakorzenić firmę w świadomości dziennikarzy lub innych grup docelowych. Im dłużej pracujemy z mediami, tym lepsze efekty osiągamy.

Usługi PR: Digital Social Media
Działania Media Relations

Praca z dziennikarzami to najtrudniejszy,ale też dający największą satysfakcję, element naszej pracy.

czytaj więcej

Na szczęście my to lubimy. Chętnie spotykamy się z dziennikarzami. Na początku projektu z reguły spotykamy się ze wszystkimi najważniejszymi redaktorami, aby dobrze zainicjować współpracę. Jesteśmy dostępne dla dziennikarzy 24/7. Nie czekamy na telefon od dziennikarza. Same proponujemy tematy. Dobra agencja PR zawsze powinna mieć inicjatywę.

Oferujemy pełen zakres usług niezbędnych, aby efektywnie prowadzić działania Media Relations.

Biuro prasowe
W ramach działań Media Relations, prowadzimy biuro prasowe Klienta – zarządzamy całością kontaktów z mediami. Dostarczamy mediom merytoryczne materiały prasowe zgodne z ich zapotrzebowaniem i profilem. Aranżujemy wywiady i wypowiedzi. A przede wszystkim regularnie spotykamy się z dziennikarzami, osobiście przekazując im najnowsze informacje prasowe i wspólnie szukając możliwości współpracy.

Konferencje i spotkania prasowe
Działania Media Relations wspieramy odpowiednio dobranymi narzędziami takimi jak: konferencje i spotkania prasowe, warsztaty, briefingi, pokazy nowych produktów i kolekcji, wizyty dziennikarzy w siedzibie Klienta, wysyłki kreatywne.

Realizujemy także wsparcie medialne dla takich wydarzeń jak: wprowadzenie nowych produktów na rynek, targi, konferencje branżowe, tematyczne, panele, wizyty ważnych osobistości (prezesów, ekspertów firmy), gale, spotkania integracyjne dla pracowników i otwarcie salonów.

Monitoring mediów
Monitorujemy media (prasa, internet, TV, radio), opracowujemy jakościowe i ilościowe analizy wizerunku firm, marki, usług w mediach, a także przygotowujemy raporty dotyczące marek konkurencyjnych.

Usługi PR: Media Relations
Szkolenia medialne i kryzysowe

Interaktywne szkolenia medialne i z komunikacji w kryzysie - teoria i praktyka dostosowana do potrzeb firmy.

czytaj więcej

Nasze szkolenia pozwolą odnaleźć się w świecie mediów. Łączymy teorię z praktyką – dzięki temu nasi klienci są lepiej przygotowani do współpracy z mediami, wystąpień przed kamerą czy zarządzaniu komunikacją kryzysową.

Szkolenie medialne
Szkolenie kompleksowo przygotowuje do kontaktów z mediami. Intensywny trening przed kamerą prowadzony przez doświadczonych dziennikarzy i trenerów sprawi, że wypowiedzi przed kamerą staną się łatwiejsze.

Szkolenie z komunikacji kryzysowej
Dedykowane szkolenie z zarządzania komunikacją kryzysową. Łączy teorię z praktyką. Program obejmuje stworzenie mapy kryzysów dla danej organizacji wraz ze schematami działania oraz intensywny trening przed kamerą i mikrofonem w formie symulacji różnych sytuacji medialnych. Szkolenie szyte na miarę.

Szkolenie z podstaw PR
Szkolenie dedykowane firmom, które chcą zwiększyć wiedzę swoich pracowników na temat mediów i zasad współpracy z dziennikarzami.

Usługi PR: Strategie PR
Pakiet I – strategia Public Relations

Pakiet obejmuje przygotowanie kompleksowej strategii, gotowej do wdrożenia wraz z harmonogramem działań.

Pakiet II – kampania Public Relations

Pakiet zawiera przygotowanie kompleksowej strategii i jej realizację.

Usługi PR: Digital Social Media
Pakiet III – działaniaMedia Relations

Pakiet to przygotowanie koncepcji dotarcia do mediów wraz z jej realizacją.

Pakiet IV – wysyłka komunikatu prasowego

Pakiet składa się z przygotowania komunikatu dla mediów, listy mediów, wysyłki informacji prasowej, kontaktu z dziennikarzami po przekazaniu materiału, monitoringu mediów i raportu dla Klienta.

Pakiet V – spotkanie prasowe/event

Pakiet obejmuje przygotowanie koncepcji wydarzenia i jego realizację (produkcję i oprawę medialną).

Pakiet VI – consulting

Pakiety godzinowe doradztwa Agencji PR – Klient sam decyduje, na co je przeznacza. To oczywiście tylko punkt wyjścia. Chętnie przygotujemy pakiet dedykowany.