Global Shopper Marketing rozpoczyna komunikacyjną podróż z Triple PR

Global Shopper Marketing, niezależna agencja specjalizująca się w obsłudze czołowych marek z sektora FMCG, wybrała nas na partnera w zakresie działań PR. Od marca Triple PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe.

Nasz zespół zajmie się przede wszystkim doradztwem wizerunkowym dla Global Shopper Marketing. Do naszych zadań należeć będą ponadto działania z zakresu Media Relations, a także PR-u osobistego i eksperckiego. Działania obejmą media marketingowe, biznesowe oraz branżowe. Triple PR wesprze Klienta w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych.

Pięć lat na rynku pozwoliło nam ugruntować naszą pozycję biznesową. W 2019 roku chcemy skupić się na dalszym rozwoju spółki i działaniach wizerunkowych. Wybraliśmy Triple PR doceniając doświadczenie kierunkowe i zrozumienie naszego biznesu – mówi Maciej Olipra, Managing Director, Global Shopper Marketing.

Global Shopper Marketing to niezależna polska agencja świadcząca usługi z szeroko rozumianego shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek. Firma kompleksowo podchodzi do realizowanych projektów umiejętnie łącząc dla swoich klientów kompetencje z zakresu trade i brand marketingu. Agencja koncentruje się na strategii, innowacyjności oraz najwyższej jakości kreacji, oferując produkcję nawet najbardziej skomplikowanych realizacji. Celem agencji jest tworzenie unikalnych rozwiązań wspierających budowanie silnych marek i przynoszących realne korzyści biznesowe. W portfolio Global Shopper Marketing znaleźli się tacy gracze jak m.in.: Heineken, Red Bull,  Grupa Żywiec, IKEA, GSK, Hochland, STOCK, Żabka czy Electrolux.

Za projekt po stronie Triple PR odpowiadają Martyna Kempińska, PR Manager i Aneta Gałka, PR Specialist.