Agnieszka Malesza-Woźniak

biuro@brandwise.pl

We wrześniu uczniowie wracają do szkól, niektórzy udają się na spóźnione urlopy, a agencje public relations… przygotowują się do Świąt Bożego Narodzenia 🙂 By nadążyć za medialnymi realiami wczesną jesienią staramy się dostarczyć dziennikarzom materiały do świątecznych wydań magazynów. Pracując w PR mamy możliwość podróżowania w czasie! A co jeszcze działo się w naszej Agencji we wrześniu?

Nasz zespół od PRu lifestylowego miał zaszczyt stworzenia oprawy medialnej dla wyjątkowego projektu artystycznego „Ściana Wolności” realizowanego w fabryce porcelany w Ćmielowie przez profesora Stanisława Bracha. Z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości powstało 100 porcelanowych rzeźb w kształcie głów Józefa Piłsudskiego. Dzięki działaniom PR wydarzenie to relacjonowane było przez TVP oraz Polskie Radio.

Ogromną przyjemnością była dla nas również praca przy nagłośnieniu wyjątkowej akcji charytatywnej odbywającej się w Galerii Łomianki. Słoneczna końcówka września wyraźnie nastroiła gości Galerii do pomagania. Przestrzeń wokół obiektu zmieniła się w Otwarty Warsztat Rowerowy, w ramach którego przeprowadzona została zbiórka rowerów dla podopiecznych Stowarzyszenia Mierz Wysoko. Organizacja wspiera młodych ludzi w wykorzystywaniu ich potencjału i rozwijaniu swoich możliwości. W klubowej piwnicy przy ulicy Brzeskiej prowadzi mini warsztat, który funkcjonować może właśnie dzięki „rowerowemu recyklingowi”. Przekazywane na rzecz Stowarzyszenia pojazdy umożliwiają naukę majsterkowania, a w rezultacie… zbudowanie własnych dwóch kółek. Możliwość sprawianie radości najmłodszym to zdecydowanie jedna z najfajniejszych elementów pracy w public relations.

W omawianym miesiącu warto wspomnieć o zaaranżowanej przez naszą agencję wizycie ekspertów z firmy ODO 24 w audycjach Jedynki Polskiego Radia. Były one poświęcone RODO i jego absurdom oraz ochronie danych osobowych w szkołach i przedszkolach.

We wrześniu nasza agencja miała przyjemność zorganizować śniadanie prasowe inaugurujące II edycję kampanii pt. „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny”, której organizatorem jest Klient agencji – Bibby Financial Services. Wydarzenie to wzbudziło duże zainteresowanie mediów ogólnopolskich i branżowych. Przeprowadzany został wywiad dla Polskiego Radia oraz RMF FM.

We wrześniu dzięki staraniom naszej agencji opublikowana została wypowiedź eksperta domu mediowego Codemedia w artykule portalu Wirtualnemedia.pl odnośnie zmiany prowadzącego teleturnieju „Jaka to melodia”.