AGENCJA PR – WYBÓR SERCA CZY ROZUMU?

Rozpoczęcie współpracy z agencją PR jest poważną decyzją biznesową. Działania komunikacyjne i wizerunkowe wiążą się przecież z konkretnym budżetem i ostatecznie mają przełożyć się na sukces sprzedażowy. Warto sprawdzić kompetencje przyszłego partnera, jego portfolio, doświadczenie w danej branży, opinie byłych klientów. Wszelkiego rodzaju wskaźniki i dane są oczywiście bardzo ważne, jednak pamiętajmy, że PR w dużej mierze opiera się na umiejętnościach miękkich i posiada pewien wymiar emocjonalny. Wybierając partnera, w którego ręce powierzamy wizerunek swojej firmy czy marki, warto upewnić się jakimi wartościami się on kieruje i jaką filozofię biznesową wyznaje. Aby nasi potencjalni Klienci mogli poznać nas bliżej, określiłyśmy wartości, które towarzyszą nam na co dzień w Triple PR.

Poznasz je klikając tutaj :)