Blog


Co jest sekretem udanych działań PR? Dobrze rozpisana strategia? Odpowiedni dobór narzędzi? Trafne zdefiniowanie grup docelowych? Żadnego z tych elementów nie sposób pominąć, jednak niezbędna jest klamra, która zepnie je w całość. Takim spoiwem jest...


Oczekiwania zgłaszających się do nas firm bywają, już na starcie współpracy, mocno sprecyzowane. I bardzo dobrze. Jasno określone w briefie cele klienta stają się również naszymi celami. Ułatwiają przygotowanie strategii szytej na miarę: dobór odpowiednich...


Content marketing to przyszłość, a w zasadzie teraźniejszość – szepcze branża marketingowa. Siła tkwi w mediach społecznościowych. Jeśli sprzedaż, to tylko dzięki reklamie telewizyjnej i kampaniom w modelu efektywnościowym w Internecie. Czy PR może się...


Specjalista czy agencja PR – to częsty dylemat firm. Optymalnym rozwiązaniem jest połączenie obu tych opcji. Mądra współpraca, podział zadań i wymiana doświadczeń pomiędzy działem PR a zewnętrzną agencją pozwala na zmaksymalizowanie efektów działań. Co...