Początek lata w Triple PR
Czerwiec to cudowny miesiąc – początek lata i wakacji… Dla nas był jednak pracowitym czasem. Nowe wyzwania, przed którymi stanęliśmy jeszcze bardziej zmotywowały nas do pracy, a efekty naszych działań sprawiły, że z radością tworzyliśmy czerwcowe raporty dla naszych Klientów. Co działo się w Triple PR w ubiegłym miesiącu?
W maju opublikowaliśmy relację z wizyty w ćmielowskiej fabryce. Teraz, możemy z dumą pochwalić się, że zaowocowała ona nową, niezwykle obiecującą współpracą. W czerwcu Polskie Fabryki Porcelany “Ćmielów” i “Chodzież” S.A. wybrały nas na partnera w zakresie obsługi public relations. Poprowadzimy kompleksowe działania wizerunkowe i komunikacyjne dla marki. Z radością zajmiemy się przygotowaniem i realizacją kompleksowej strategii public relations ściśle skorelowanej z działaniami marketingowymi kultowej marki porcelany. Do naszych zadań należą media relations, prowadzenie biura prasowego, komunikacja na kanałach social media oraz doradztwo wizerunkowe. Będziemy odpowiedzialni także za oprawę medialną wydarzeń specjalnych, takich jak otwarcia nowych salonów sprzedaży czy targi.
W czerwcu odbył się duży event naszego Klienta, którego organizację wspieraliśmy. Bibby Financal Services hucznie obeszło 15-lecie swojej działalności. Współuczestniczyłyśmy w przygotowaniu imprezy w Pałacu Zegrzyńskim. Muzyka na żywo, dobre jedzenie i moc atrakcji w pięknych okolicznościach przyrody to sprawdzony sposób na udane, firmowe świętowanie.
W temacie eventowym pozostajemy jednak na dłużej. W drugiej części Polski, w Gdańsku odbyła się Konferencja The BSS Tour, organizowana przez naszego Klienta – Fundację Pro Progressio. Z tej okazji zacieśniłyśmy więzy z lokalnymi mediami – pozyskałyśmy patronaty i nagłośniłyśmy wydarzenie. Nasze działania zaowocowały niemalże stuprocentową frekwencją. Przygotowanie relacji i materiałów prasowych było już tylko przyjemnością…
W minionym miesiącu nasze działania zaowocowały publikacjami w mediach, z których zarówno my, jak i nasi Klienci jesteśmy bardzo dumni. Bartek Sibiga, twórca DDOB (grupa Adnext) pojawił się w Pulsie Biznesu oraz INN Poland, ujawniając czytelnikom swoją historię i pomysł na biznes. Założyciele Forbis Group natomiast podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem, udzielając komentarza dla polskiej edycji Forbesa.
Czerwcowe działania Triple PR skupiały się także wokół e-booku o teen marketingu, stworzonym przez DDOB (grupa Adnext). To prawdopodobnie pierwsze na polskim rynku tak obszerne omówienie tematyki Influencer Marketingu w oparciu o polskie realia. My, skupiliśmy się na tym, aby wieść o edukacyjnym e-booku dotarła do jak najszerszego grona odbiorców.