Urodowe, lifestylowe, kulinarne, technologiczne, modowe… To tylko cząstka rodzajów blogów działających w sieci. Dzisiaj przyglądają się im nie tylko zwykli użytkownicy sieci, ale także marki. Bo to one pokochały blogerów. I słusznie! Dlaczego warto poddać się tej miłości? Co zyskuje marka rozpoczynając współpracę z blogerem?

Czasy, kiedy inwestowało się głównie w reklamę telewizyjną, dawno mięły. Teraz króluje Internet. Wbrew pozorom, nie tylko wśród ludzi młodych. Potęga Sieci jest nieograniczona, dlatego warto z niej korzystać. To tam wykształciła się kultura blogowania. Chcesz wypromować swoją markę? Pokazać światu nowy produkt? Nie czekaj! Zacznij współpracę z blogerem. Mimo, że to dzisiaj działanie niezwykle popularne, nadal pozostaje bardzo skuteczne. Co możesz osiągnąć decydując się na współpracę z blogerami?

Zwiększysz rozpoznawalność swojej marki

Słowo klucz to zasięg. Osoby prowadzące blogi potrafią docierać to bardzo szerokiego grona odbiorców. Liczbę „followersów” dopasujesz do swoich potrzeb i… budżetu. Wybór jest ogromny – począwszy od microinfluencerów, po blogerki, które stają się rozpoznawalnymi celebrytkami. W doborze odpowiednich osób pomoże Ci agencja PR, która zna realia wirtualnego świata i codziennie odkrywa na nowo jego tajemne zakątki. Blogi zwiększają rozpoznawalność marek, bowiem docierają do odbiorów, którzy dobrowolnie i z chęcią zaglądają do ich świata. Co więcej, używają różnych kanałów komunikacji, dzięki czemu trafiają do różnorodnego grona potencjalnych konsumentów. Na blogach rzadko się kończy. Niezwykle cenne są także media społecznościowe, jak Instagram, Facebook, czy Snapchat.

Staniesz się bardziej wiarygodny

Współpraca z blogerami to niejako poleganie na ich autorytecie. To oni w dzisiejszych czasach stają się liderami opinii. Na niej polegają ich obserwatorzy, niczym na poleceniu bliskiej znajomej. Blogerzy nie tylko pokazują produkt na swoich profilach, ale także go recenzują, opierając się na własnych testach i doświadczeniach. Pozytywna opinia osoby popularnej w Sieci jest niezwykle cenna i wróży Ci powodzenie.

Zaprezentujesz swój produkt w nowej odsłonie

Zdjęcia i filmy bez wątpienia królują w Sieci. Nierzadko specjalistami w robieniu pięknych i jakościowych fotografii są właśnie Blogerzy. Dbając o estetykę swoich stron i profili, przykładają ogromną wagę do oprawy wizualnej publikowanych treści. Dość już aranżowanych, reklamowych sesji… Teraz rządzą flatlay’e! Twój produkt pokazany na rajskich, karaibskich plażach, wśród domowego rozgardiaszu, czy jako must have jesieni? Nie ma problemu!