Sieć drogerii Hebe, należąca do koncernu Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, jest obecna w Polsce od 2011 r. Misją marki jest połączenie wysokiej jakości usług z ofertą produktów dostępnych w konkurencyjnych cenach. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających markę. Hebe to ponad 260 drogerii oferujących starannie wyselekcjonowany i zróżnicowany asortyment oraz autorskie produkty marki Hebe, a także marek na wyłączność.
Działania:
- Kompleksowa obsługa w zakresie public relations marki Hebe
- Realizacja zintegrowanej strategii działań PR spójnej z celami marki oraz innymi działaniami komunikacyjnymi
- Doradztwo strategiczne
- Wsparcie w projektach z zakresu CSR
- Koordynacja i obsługa autorskiego programu CSR „Odkryj siebie z Hebe”
- Media relations
- Prowadzenie biura prasowego
- Wysyłka kreatywna dla mediów i influencerów
- Koordynacja współpracy z mediami i influencerami
- Organizacja wydarzeń – spotkania prasowe; inicjatywy CSR
- Wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych – LinkedIn
- Oprawa medialna wydarzeń specjalnych; konkursy organizowane przez markę
- PR kryzysowy