Sieć drogerii Hebe, należąca do koncernu Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, jest obecna w Polsce od 2011 r. Misją marki jest połączenie wysokiej jakości usług z ofertą produktów dostępnych w konkurencyjnych cenach. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających markę. Hebe to ponad 260 drogerii oferujących starannie wyselekcjonowany i zróżnicowany asortyment oraz autorskie produkty marki Hebe, a także marek na wyłączność.

Działania:

  • Kompleksowa obsługa w zakresie public relations marki Hebe
  • Realizacja zintegrowanej strategii działań PR spójnej z celami marki oraz innymi działaniami komunikacyjnymi
  • Doradztwo strategiczne
  • Wsparcie w projektach z zakresu CSR
  • Koordynacja i obsługa autorskiego programu CSR „Odkryj siebie z Hebe”
  • Media relations
  • Prowadzenie biura prasowego
  • Wysyłka kreatywna dla mediów i influencerów
  • Koordynacja współpracy z mediami i influencerami
  • Organizacja wydarzeń – spotkania prasowe; inicjatywy CSR
  • Wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych – LinkedIn
  • Oprawa medialna wydarzeń specjalnych; konkursy organizowane przez markę
  • PR kryzysowy