L’Osteria to niemal 160 restauracji w ośmiu krajach – Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Anglii, Czechach, Holandii, Francji i Luksemburgu, które zatrudniają łącznie około 6500 pracowników.  Firma wierzy we współpracę między dostawcami, partnerami i pracownikami, a także w rozwój tych ostatnich. Goście również czują atmosferę La Famiglia: obsługa i gościnność są najwyższym priorytetem w L’Osteria. Niezawodna jakość składników na najlepsze pizzę i makaron d’amore, wyjątkowa atmosfera w restauracjach i dobry stosunek jakości do ceny dopełniają filozofię marki. W marcu 2023 r. marka trafiła do portfela funduszu McWin, prywatnej firmy inwestycyjnej specjalizującej się w usługach gastronomicznych i technologii żywności.

Działania;

  • Przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji zintegrowanej z biznesowymi celami firmy
  • Zaadaptowanie przekazów i celów firmy do polskiego rynku
  • Media relations
  • Budowanie świadomości i pozycji marki na nowym rynku
  • Przygotowanie i wdrożenie komunikacji z mediami tradycyjnymi
  • Pozycjonowanie ekspertów marki w mediach tradycyjnych