Biuro prasowe i Media Relations

Dziennikarz poświęca średnio 3 sekundy na zapoznanie się z mailem z informacją prasową. Dziennikarze otrzymują dziennie około 100 informacji prasowych. Dlatego wybierz agencję PR, która zadba o to, aby Twój komunikat dotarł do właściwych mediów.

Jako agencja Public Relations świadczymy usługi z zakresu profesjonalnego prowadzenia biura prasowego i działań Media Relations. Nasze 12-letnie doświadczenie sprawia, że wiemy jak robić to skutecznie. Każdego dnia dbamy o dobre relacje z kluczowymi dziennikarzami. Relacje, które mogą pracować na rzecz Twojej firmy lub marki.

Na nasz sukces składają się:

  • Dbanie o copywriting w zakresie tytułu i leadu – to w pierwszej kolejności czytają dziennikarze
  • Dopracowane teksty (zarówno pod względem treści, jak i formy)
  • Zróżnicowanie materiałów pod kątem różnych grup mediów
  • Odpowiedni timing wysyłki
  • Sprawdzanie skuteczności wysyłek poprzez aktywny kontakt z dziennikarzami
  • Stosowanie różnych form materiałów prasowych
  • Współpraca z ekspertami ze strony klienta

Oferujemy następujące usługi:

  • Strategia działań Media Relations
  • Działania Media Relations
  • Aktywna współpraca z dziennikarzami
  • Tworzenie dedykowanych list dziennikarzy
  • Prowadzenie biura prasowego
  • Dobór narzędzia do tworzenia profesjonalnych biur prasowych
  • Tworzenie oraz wysyłka komunikatów i informacji prasowych
  • Tworzenie analiz, raportów i opracowań dla dziennikarzy
  • Organizacja briefingów
  • Organizacja konferencji prasowych