Biuro prasowe i Media Relations
Dziennikarz poświęca średnio 3 sekundy na zapoznanie się z mailem z informacją prasową. Dziennikarze otrzymują dziennie około 100 informacji prasowych. Dlatego wybierz agencję PR, która zadba o to, aby Twój komunikat dotarł do właściwych mediów.
Jako agencja Public Relations świadczymy usługi z zakresu profesjonalnego prowadzenia biura prasowego i działań Media Relations. Nasze 12-letnie doświadczenie sprawia, że wiemy jak robić to skutecznie. Każdego dnia dbamy o dobre relacje z kluczowymi dziennikarzami. Relacje, które mogą pracować na rzecz Twojej firmy lub marki.
Na nasz sukces składają się:
- Dbanie o copywriting w zakresie tytułu i leadu – to w pierwszej kolejności czytają dziennikarze
- Dopracowane teksty (zarówno pod względem treści, jak i formy)
- Zróżnicowanie materiałów pod kątem różnych grup mediów
- Odpowiedni timing wysyłki
- Sprawdzanie skuteczności wysyłek poprzez aktywny kontakt z dziennikarzami
- Stosowanie różnych form materiałów prasowych
- Współpraca z ekspertami ze strony klienta
Oferujemy następujące usługi:
- Strategia działań Media Relations
- Działania Media Relations
- Aktywna współpraca z dziennikarzami
- Tworzenie dedykowanych list dziennikarzy
- Prowadzenie biura prasowego
- Dobór narzędzia do tworzenia profesjonalnych biur prasowych
- Tworzenie oraz wysyłka komunikatów i informacji prasowych
- Tworzenie analiz, raportów i opracowań dla dziennikarzy
- Organizacja briefingów
- Organizacja konferencji prasowych