Public Relations dla początkujących

Prowadzisz działania PR i chcesz to robić lepiej, a nie jesteś jeszcze zdecydowany na zatrudnienie agencji PR? Chcesz przybliżyć pracownikom zasady współpracy z mediami? Skorzystaj z naszego szkolenia.

Podzielimy się z Tobą wiedzą jak stworzyć atrakcyjny przekaz medialny, jak pracować z dziennikarzami, dlaczego nie każdy komunikat prasowy jest dobry i o co zadbać aranżując wywiad.

Szkolenie jest prowadzone przez dwóch doświadczonych PR-owców i ma formę warsztatu, gdzie łączymy teorię z praktyką. W części teoretycznej dowiesz się:

  • jak powinna wyglądać dobra strategia PR,
  • jak stworzyć przekaz medialny,
  • jakie narzędzia wykorzystywać w zależności od potrzeb, tematu i możliwości finansowych oraz mediów.

Kolejny temat to materiały prasowe – jak je tworzyć, aby skutecznie docierać do mediów – poczynając od tematu na formie kończąc. Pokażmy Ci receptę na to, jak wypracować formułę skutecznej komunikacji z mediami.

Opcjonalnie, zespól naszej Agencji PR uzupełnia szkolenie o poniższe tematy:

  • jak zintegrować działania PR i komunikację w social mediach,
  • jak zintegrować działania PR i employer branding.