Public Relations dla początkujących
Prowadzisz działania PR i chcesz to robić lepiej, a nie jesteś jeszcze zdecydowany na zatrudnienie agencji PR? Chcesz przybliżyć pracownikom zasady współpracy z mediami? Skorzystaj z naszego szkolenia.
Podzielimy się z Tobą wiedzą jak stworzyć atrakcyjny przekaz medialny, jak pracować z dziennikarzami, dlaczego nie każdy komunikat prasowy jest dobry i o co zadbać aranżując wywiad.
Szkolenie jest prowadzone przez dwóch doświadczonych PR-owców i ma formę warsztatu, gdzie łączymy teorię z praktyką. W części teoretycznej dowiesz się:
- jak powinna wyglądać dobra strategia PR,
- jak stworzyć przekaz medialny,
- jakie narzędzia wykorzystywać w zależności od potrzeb, tematu i możliwości finansowych oraz mediów.
Kolejny temat to materiały prasowe – jak je tworzyć, aby skutecznie docierać do mediów – poczynając od tematu na formie kończąc. Pokażmy Ci receptę na to, jak wypracować formułę skutecznej komunikacji z mediami.
Opcjonalnie, zespól naszej Agencji PR uzupełnia szkolenie o poniższe tematy:
- jak zintegrować działania PR i komunikację w social mediach,
- jak zintegrować działania PR i employer branding.