Agencja Triple PR | Triple PR - Szkolenia
Dowiedz się, jak skutecznie kreować swój wizerunek w mediach, poznaj tajniki pracy dziennikarzy i naucz się jak zastosować tę wiedzę w praktyce. Szkolenie wprowadzi Cię w świat mediów, jego specyfikę i charakter. Poznasz dziennikarza i jego pracę. Łatwiej i skuteczniej będziesz mógł komunikować się z mediami, także w sytuacji kryzysowej. Szkolenie realizujemy z doświadczonym partnerem – firmą specjalizującą się w nieszablonowych szkoleniach medialnych.
Triple PR, Agencja PR, Agencja Public Relations, Agencja PR Warszawa, usługi PR, obsługa PR, szkolenia, trening
16866
page,page-id-16866,page-template-default,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Szkolenia

Naszym wieloletnim doświadczeniem w działaniach Public Relations i komunikacji z mediami chętnie dzielimy się podczas szkoleń. Jesteś prezesem/członkiem zarządu firmy i chcesz dobrze reprezentować ją w mediach – czuć się pewnie w kontaktach z dziennikarzami? Jesteś pracownikiem odpowiedzialnym za komunikację zewnętrzną firmy lub organizacji i chcesz zwiększyć efektywność swoich działań? Jesteś managerem i chcesz podnieść swoje kompetencje w zakresie komunikacji oraz nabyć nowe umiejętności? A może jesteś HRowcem i poszukujesz ścieżek rozwoju dla swojego zespołu? Sprawdź, która opcja szkolenia najpełniej odpowiada Twoim potrzebom lub skontaktuj się z nami, a my przygotujemy warsztaty skrojone na miarę Twoich potrzeb.

Szkolenia medialne – oswajamy media

 

Dowiedz się, jak skutecznie kreować swój wizerunek w mediach, poznaj tajniki pracy dziennikarzy i naucz się jak zastosować tę wiedzę w praktyce. Szkolenie wprowadzi Cię w świat mediów, jego specyfikę i charakter.  Poznasz dziennikarza i jego pracę. Łatwiej i skuteczniej będziesz mógł komunikować się z mediami, także w sytuacji kryzysowej. Szkolenie realizujemy z doświadczonym partnerem – firmą specjalizującą się w nieszablonowych szkoleniach medialnych.

czytaj więcej

Szkolenie będzie prowadzone przez dwóch doświadczonych, pracujących w mediach dziennikarzy – jednego telewizyjnego, jednego radiowego i operatora kamery oraz przez konsultanta PR z wieloletnim doświadczeniem. Szkolenie będzie składać się z dwóch bloków – części teoretycznej oraz praktycznej.

W części teoretycznej uczestnicy przez maksymalnie półtorej godziny dowiedzą się jak budować wypowiedzi, przekazywać key messages, odpowiadać na trudne i podchwytliwe pytania, jak radzić sobie ze stresem oraz jak dobrze wyglądać przed kamerą, w szczególności w sytuacji kryzysowej.

W części praktycznej mają możliwość wzięcia udziału w indywidualnych nagraniach wideo oraz audio. W czasie szkolenia zostaną wykorzystane profesjonalna kamera, oświetlenie stosowane w TV, urządzenia do rejestracji dźwięku.

Każde szkolenie możemy dostosować do potrzeb konkretnej firmy i rozszerzyć o dodatkowe elementy.

Jak zarządzać komunikacją w kryzysie?

 

Podstawą skutecznego zarządzania kryzysem jest dobre przygotowanie. Weź udział w naszym szkoleniu i bądź przygotowany na każdą ewentualność. Przygotujemy mapę kryzysów dla Twojej organizacji, plan postępowania, szkic komunikatu dla mediów i przeszkolimy z wystąpień przed kamerą. Zyskasz wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci wyjść z podbramkowej sytuacji obronną ręką.

czytaj więcej

Szkolenie ma formę interaktywnego warsztatu z elementami treningu przed kamerą.

W trakcie szkolenia poznasz typologię kryzysów, zasady dotyczące komunikacji z mediami w zależności od typu kryzysu, dowiesz się jakie narzędzia wykorzystywać w komunikacji z mediami i jak przygotować oświadczenie dla mediów. Przybliżymy Ci jak wypaść dobrze przed kamerą i na co zwrócić uwagę nagrywając różnego typu wypowiedzi dla mediów.

W części treningowej pod okiem doświadczonego dziennikarza i trenera dowiesz się jak odpowiadać na trudne pytania, jak nagrać dobrą setkę, dlaczego setka to nie wywiad, jak się zaprezentować w studio telewizyjnym, w jaki sposób mówić, jak obronić się w sytuacji kryzysowej (pytania dotyczące obszaru działalności firmy uczestnika szkolenia).

Public Relations dla początkujących

 

Prowadzisz działania PR i chcesz to robić lepiej, a nie jesteś jeszcze zdecydowany na zatrudnienie agencji PR? Chcesz przybliżyć pracownikom zasady współpracy z mediami? Skorzystaj z naszego szkolenia. Podzielimy się z Tobą wiedzą jak stworzyć atrakcyjny przekaz medialny, jak pracować z dziennikarzami, dlaczego nie każdy komunikat prasowy jest dobry i o co zadbać aranżując wywiad.

czytaj więcej

Szkolenie jest prowadzone przez dwóch doświadczonych PRowców i ma formę warsztatu, gdzie łączymy teorię z praktyką.

W części teoretycznej dowiesz się, jak powinna wyglądać dobra strategia PR, jak stworzyć przekaz medialny i jakie narzędzia wykorzystywać w zależności od potrzeb, tematu i możliwości finansowych oraz mediów z jakimi się komunikujemy.

Kolejny temat to materiały prasowe – jak je tworzyć, aby skutecznie docierać do mediów – poczynając od tematu na formie kończąc. Pokażmy Ci receptę na to, jak wypracować formułę skutecznej komunikacji z mediami.