Cel projektu:

  • Zaprojektowanie i wdrożenie strategii PR wejścia Hebe na rynek czeski i słowacki.
  • Kompleksowa koordynacja komunikacji i promocji marki z uwzględnieniem potrzeb lokalnych mediów i klientów.

Realizacja projektu:

  • Wybór partnerów i bliska współpraca z agencjami PR beauty i wellness z doświadczeniem w komunikacji marek kosmetycznych.
  • Dostosowanie materiałów promocyjnych i kompleksowa obsługa ruchu komunikacyjno-promocyjnego na obu rynkach. Wyróżnienie marki w mediach poprzez promocje unikatowych kategorii produktowych (nowości i innowacje).
  • Zarządzanie relacjami z mediami, influencerami oraz organizacja eventów wejścia na rynek a następnie otwarć sklepów.


Efekty działań:

  • Wzrost rozpoznawalności Hebe na nowych rynkach branży kosmetycznej i wellness.
  • Sukces medialny otwarć – ponad 9,4 mln odbiorców informacji (dane: monitoring mediów Cz.) – relacje w mediach beauty, lifestyle i retail oraz w głównym wydaniu wiadomości w Czech Television.
  • Marka zyskała obecność w prestiżowych mediach kobiecych i lifestylowych takich jak Madame Eva, Seznam, Paní domu, Aha! – Praha, Styl pro ženy, SME, ŽENY, RYTMUS ŽIVOTA czy Life4you.cz, Marie Claire, Tina,
  • Umocnienie współpracy z ambasadorami i ekspertami branży kosmetycznej.

Podsumowanie:

  • Jako agencja PR z doświadczeniem w branży kosmetycznej, pomagamy markom beauty budować silną pozycję na rynku dzięki skutecznym, kreatywnym i strategicznym działaniom komunikacyjnym. Zapraszamy do współpracy marki, które chcą wyróżnić się w mediach i zbudować trwały, wartościowy wizerunek.

Planujesz wejście swojej marki beauty lub wellness na nowe rynki? Zapraszamy do współpracy!