Ahoj Hebe, czyli jak zbudowaliśmy autostradę komunikacji bez granic! Koordynacja ekspansji marki beauty i wellness na rynkach zagranicznych
Cel projektu:
- Zaprojektowanie i wdrożenie strategii PR wejścia Hebe na rynek czeski i słowacki.
- Kompleksowa koordynacja komunikacji i promocji marki z uwzględnieniem potrzeb lokalnych mediów i klientów.
Realizacja projektu:
- Wybór partnerów i bliska współpraca z agencjami PR beauty i wellness z doświadczeniem w komunikacji marek kosmetycznych.
- Dostosowanie materiałów promocyjnych i kompleksowa obsługa ruchu komunikacyjno-promocyjnego na obu rynkach. Wyróżnienie marki w mediach poprzez promocje unikatowych kategorii produktowych (nowości i innowacje).
- Zarządzanie relacjami z mediami, influencerami oraz organizacja eventów wejścia na rynek a następnie otwarć sklepów.
Efekty działań:
- Wzrost rozpoznawalności Hebe na nowych rynkach branży kosmetycznej i wellness.
- Sukces medialny otwarć – ponad 9,4 mln odbiorców informacji (dane: monitoring mediów Cz.) – relacje w mediach beauty, lifestyle i retail oraz w głównym wydaniu wiadomości w Czech Television.
- Marka zyskała obecność w prestiżowych mediach kobiecych i lifestylowych takich jak Madame Eva, Seznam, Paní domu, Aha! – Praha, Styl pro ženy, SME, ŽENY, RYTMUS ŽIVOTA czy Life4you.cz, Marie Claire, Tina,
- Umocnienie współpracy z ambasadorami i ekspertami branży kosmetycznej.
Podsumowanie:
- Jako agencja PR z doświadczeniem w branży kosmetycznej, pomagamy markom beauty budować silną pozycję na rynku dzięki skutecznym, kreatywnym i strategicznym działaniom komunikacyjnym. Zapraszamy do współpracy marki, które chcą wyróżnić się w mediach i zbudować trwały, wartościowy wizerunek.
Planujesz wejście swojej marki beauty lub wellness na nowe rynki? Zapraszamy do współpracy!
