Magdalena Dymek

Magdalena Dymek

magdalena.dymek@triplepr.pl

INTERSPORT Polska, sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem, powierzyła naszej agencji działania z zakresu public relations. Co kwartał odpowiadamy za komunikację firmy uwzględniającą wyniki finansowe spółki.

Nasza agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną firmy. Co kwartał do naszych zadań należy koordynowanie działań komunikacyjnych, związanych z zachodzącymi zamianami w branży oraz wynikami finansowymi INTERSPORT Polska. Triple PR zajmuje się również plasowaniem ekspertów w mediach.

Zadbamy o obecność INTERSPORT Polska w mediach branżowych, a także biznesowych.

Za współpracę z Klientem z ramienia agencji odpowiadają Aneta Gałka, PR Manager oraz Miłosz Ciekalski, PR Consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Anna Olkowicz, Partner.

INTERSPORT Polska S.A., będąca wyłącznym partnerem biznesowym Grupy INTERSPORT w naszym kraju, to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Znaczącą część oferty firmy stanowi asortyment największych światowych marek, takich jak: Nike, Adidas, Under Armour, Reebok, Salomon, The North Face, Viking, Uvex, 4F. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT. Firma obecnie prowadzi sprzedaż w 35 sklepach zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski oraz znacznie podnosi udział sprzedaży w kanale e-commerce. Grupa INTERSPORT posiada łącznie 5.421 punktów sprzedaży w 57 krajach na pięciu kontynentach.