Magdalena Dymek

magdalena.dymek@triplepr.pl

Centraals, oficjalny partner Tealium na polskim rynku, powierzył agencji Triple PR obsługę komunikacyjną działań dla platformy. Tealium, narzędzie wspierające efektywne zarządzanie danymi klientów dla średnich i dużych biznesów e-commerce, zyskało już uznanie specjalistów z zakresu e-commerce i marketingu w USA, Singapurze, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Japonii, Holandii, Francji i Australii.

Tealium to amerykańska firma, założona w 2008 roku w San Diego w Kalifornii, oferująca rozwiązania do zarządzania tagami korporacyjnymi, centrum API, platformę danych klientów z uczeniem maszynowym i produkty do zarządzania danymi. Tealium łączy dane klientów w Internecie, na urządzeniach mobilnych, offline i z IoT, dzięki czemu firmy mogą lepiej komunikować się ze swoimi klientami. Ponad tysiąc wiodących firm na całym świecie zaufało Tealium, aby wspierać swoje strategie dotyczące danych klientów.

Partnerem Tealium na polskim rynku jest Centraals – firma consultingowa oferująca najnowocześniejsze technologie i ekspertów z zakresu e-comemrce i digital marketingu.  Centraals specjalizuje się w technologiach gromadzenia danych (audience data), w tym technologiach CDP i DMP oraz w narzędziach do automatyzacji procesów marketingowych (automatyzacja marketingowa, zaleceń treści itp.). Zespół Centraals doradza i wspiera efektywność swoich klientów w zakresie marketingu, sprzedaży i dostarczania unikalnych, zróżnicowanych i wyjątkowych doświadczeń konsumentów w Internecie.

W swoich działaniach na polskim rynku Centraals skupia się na Tealium CDP. Jest to platforma danych klienta, która umożliwia firmom zbieranie i unifikowanie danych klientów z różnych źródeł, takich jak strony internetowe, aplikacje mobilne i interakcje offline. Pomaga to stworzyć kompleksowy i dokładny obraz klientów oraz ich zachowań we wszystkich kanałach. Tealium CDP pomaga firmom poprawić zaangażowanie i lojalność klientów, dostarczając personalizowane doświadczenia oparte na głębokim zrozumieniu preferencji i zachowań ich klientów.

W ramach współpracy Triple PR będzie odpowiadać za realizację działań zwiększających rozpoznawalność Tealium na polskim rynku, budowanie świadomości, jakie niesie wdrożenie platformy wśród specjalistów z obszarów retail, e-commerce oraz marketingu. Agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu media relations i SoMe oraz content marketing, a także za organizację eventu skierowanego do osób zarządzających w firmach z branży e-commerce oraz dyrektorów marketingu.

Strategiczne doradztwo dla klienta świadczyć będzie Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca agencji, specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacyjnych w oparciu o autorską metodę wykorzystującą metodologię design thinkingu. O jakość obsługi Klienta, która dla Triple PR jest kluczowa, dbać będzie Magdalena Dymek, Senior PR Manager, a kontakty z klientem i działania komunikacyjne koordynować będzie Paulina Woźniak, Senior PR Consultant.