W ramach rozszerzenia współpracy z naszym klientem – TFG Asset Management, miałyśmy przyjemność zorganizować serię wydarzeń w obiektach z portfolio firmy, skierowanych zarówno do najemców, jak i agentów nieruchomości działających na poszczególnych rynkach. Na co zwrócić uwagę podczas planowania i realizowania różnego typu eventów? Jakie korzyści płyną z takich wydarzeń i dlaczego warto je organizować?

Wydarzenia dla najemców

Zarządcy nieruchomości realizujący strategię działań w duchu ESG dbają o dobrostan i komfort swoich najemców. Organizacja różnego typu wydarzeń i bezpłatnych akcji to świetny sposób na zwiększenie ich zadowolenia, wspierania poczucia wspólnoty, ale także na wzmocnienie relacji między najemcami a zespołem zarządzającym danym obiektem.

Korzyści z wydarzeń dla najemców:

  • Budowanie relacji: wydarzenia na terenie nieruchomości stanowią świetną okazję do nawiązania kontaktu z pozostałymi najemcami, a także z zespołem zarządzającym nieruchomością, wzmacniając tym samym poczucie przynależności i wspólnoty w budynku lub kompleksie. Nawiązane znajomości mogą prowadzić do współpracy i nowych możliwości biznesowych pomiędzy najemcami.
  • Zatrzymanie najemców: dobrze zaplanowane wydarzenia przyczyniają się do zadowolenia i lojalności najemców, zwiększając prawdopodobieństwo przedłużenia umowy oraz zmniejszając rotację dzierżawców.
  • Napływ nowych najemców: jeśli na terenie nieruchomości organizowane są ciekawe wydarzenia, rośnie prawdopodobieństwo, że aktualni najemcy będą polecali najem powierzchni w obiekcie swoim znajomym oraz innym firmom. Przełoży się to na zainteresowanie wynajmem biur w budynkach z portfolio marki oraz na jej korzyści finansowe.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki: różnego typu imprezy i akcje, poprzez pokazanie zaangażowania firmy w budowanie zadowolenia i komfortu najemców, podnoszą reputację nieruchomości i zarządzającego nią zespołu. Wpływa to na pozytywny wizerunek całej marki oraz obiektów, którymi się opiekuje.

Wydarzenia dla partnerów biznesowych

Choć żyjemy w erze komunikacji cyfrowej, kontakt internetowy czy telefoniczny nigdy nie zastąpi bezpośrednich spotkań i rozmowy twarzą w twarz. Organizacja eventów dla partnerów biznesowych i agentów nieruchomości przynosi firmie wynajmującej powierzchnie biurowe korzyści na wielu płaszczyznach.

Korzyści z wydarzeń dla partnerów biznesowych:

  • Promocja powierzchni: organizując różnego typu eventy firma wynajmująca powierzchnie ma okazję zademonstrować swoje nieruchomości w atrakcyjny, ściśle zaplanowany sposób, skupiając się na jej największych zaletach.
  • Networking i relacje biznesowe: imprezy stanowią doskonałą okazję do nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych. Goście mają okazję do bezpośredniego spotkania z przedstawicielami firmy wynajmującej, co sprzyja lepszemu zrozumieniu potrzeb i oczekiwań obu stron, a także zbudowaniu silniejszych więzi i zaufania. Zwiększenia to możliwości biznesowe wszystkich uczestników wydarzenia.
  • Pozyskiwanie nowych klientów: komunikowanie i prezentowanie organizowanych eventów w social mediach firmy może przyciągnąć uwagę nowych potencjalnych klientów, którzy docenią zaangażowanie i kreatywność marki.
  • Edukacja i wymiana wiedzy: w trakcie eventów można organizować prelekcje, warsztaty i panele dyskusyjne, które dostarczą cennych informacji na temat rynku nieruchomości, trendów oraz rozwoju branży, podnosząc tym samym poziom kompetencji i umiejętności uczestników.
  • Budowanie marki: regularne organizowanie eventów może pomóc w budowaniu silnej marki. Ciekawe i dobrze zorganizowane wydarzenia pozostawią pozytywne wrażenie na uczestnikach, co przekłada się na dobre skojarzenia z całą firmą oraz postrzeganie jej jako zaufanego i solidnego partnera biznesowego. Eventy na terenie nieruchomości to również świetna okazja do pochwalenia się niedawno zawartymi umowami, nowymi inwestycjami, osiągnięciami i nagrodami przyznanymi marce oraz obiektom z jej portfolio.
  • Monitoring rynku: imprezy biznesowe są świetnym źródłem informacji zwrotnych od partnerów i agentów nieruchomości. Takie spotkania pozwalają uzyskać cenne wskazówki i opinie dotyczące tematów branżowych, co może pomóc w dostosowaniu oferty do aktualnych potrzeb klientów.

Na co zwracamy uwagę podczas organizacji eventów?

  • Preferencje gości: koncentrujemy się na zrozumieniu zainteresowań uczestników, aby mieć pewność, że planowane wydarzenie będzie dla nich atrakcyjne. Preferencje potencjalnych uczestników eventu można poznać, np. przeprowadzając ankietę rozpoznawczą przed wydarzeniem lub zbierając informację zwrotną po akcji – aby ocenić poziom zadowolenia, zidentyfikować obszary wymagające poprawy i zebrać sugestie dotyczące przyszłych imprez.
  • Różnorodność wydarzeń: zalecamy organizowanie różnorodnych wydarzeń. Mogą to być m.in. spotkania towarzyskie, warsztaty edukacyjne, akcje dobroczynne, zajęcia wellness lub sesje networkingowe.
  • Czas i częstotliwość: planujemy wydarzenia w dogodnych dla najemców lub partnerów biznesowych porach oraz dostosowujemy typ i intensywność zajęć do grupy odbiorczej, aby zmaksymalizować frekwencję uczestnictwa.
  • Budżet i zasoby: planujemy wydarzenia w ramach realistycznego budżetu i odpowiednio przydzielamy zasoby.
  • Kompleksowe planowanie i realizacja wydarzeń: zwracamy uwagę na logistykę planowania wydarzeń, w tym dobór podwykonawców, przygotowanie zaproszeń i promocję. Zapewniamy sprawną realizację i dbałość o każdy szczegół.