Magdalena Dymek

magdalena.dymek@triplepr.pl

Projekt realizowany dla tego Klienta pozwolił nam połączyć nasze bogate doświadczenie w obsłudze marek z branży wnętrzarskiej oraz szerokie kompetencje w działaniach dla sektora B2B. Forbis Group jest firmą projektowo – wykonawczą, która powstała z pasji do dobrego designu. Jako jedna z pierwszych na polskim rynku wprowadziła model współpracy, polegający na holistycznym podejściu do procesu adaptacji przestrzeni komercyjnych. Wspólnie udowodniliśmy, że design może realizować… cele biznesowe.

Projekt

Celem działań PR było wzmocnienie biznesowej pozycji Forbis Group poprzez zwiększenie rozpoznawalności firmy wśród grupy docelowej oraz pozycjonowanie jej jako przedsiębiorstwa:

  • opierającego się na wiedzy,
  • budowanego i zarządzanego przez ekspertów,
  • innowacyjnego,
  • oferującego najnowsze rozwiązania projektowe,
  • będącego partnerem dla swoich klientów, elastycznie i kompleksowo reagującego na ich potrzeby, nastawionej na biznesowe korzyści swoich klientów.

Działania

Działania PR dla Forbis Group obejmowały kilka obszarów, przede wszystkim Media Relations – proaktywne biuro prasowe oraz ścisłą współpracę indywidualną z kluczowymi dziennikarzami z redakcji biznesowych, wnętrzarskich/design, handlowych, marketingowych, HR-owych, HoReCa czy fitness.

Duży nacisk położyliśmy na komunikację ekspercką, czyli dzielenie się mediami wiedzą i doświadczeniem. Pozwoliło to na umocnienie wizerunku Forbis Group jako organizacji zrzeszającej ekspertów i profesjonalistów z zakresu biznesu, psychologii sprzedaży, aranżacji przestrzeni komercyjnych. Dzięki regularnemu przekazywaniu mediom materiałów w formie case studies z wdrożeń Forbis Group, mogliśmy zaprezentować nie tylko szerokie doświadczenie firmy, ale także konkretne korzyści biznesowe jakie odnoszą jej klienci.

Działania komunikacyjne na rzecz firmy wsparliśmy PR-em osobistym – umacniającym wizerunek założycieli Forbis Group, jako prekursorów w dziedzinie design&build w Polsce. Członkowie zarządu komentowali również na łamach prasy bieżące wydarzenia rynkowe.

Naszego Klienta wspieraliśmy także doradczo i contentowo, między innymi współuczestniczyliśmy koncepcyjnie w stworzeniu korporacyjnego video prezentującego usługi i sposób działania Forbis Group. Rekomendowaliśmy również obecność Klienta na wybranych imprezach branżowych i biznesowych.

Efekty

Obecnie Forbis Group jest jednym z wiodących, krajowych dostawców usług fit – out dla branży Retail, Office i HoReCa. W wyniku prowadzonych przez nas działań firma gościła na łamach istotnych tytułów prasowych, takich jak Forbes, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Gazeta Finansowa, Gazeta Giełdy Parkiet, Home&Market, a także w magazynach branżowych: Shopping Center Poland czy Meble Plus. Eksperci Forbis Group byli również zapraszani do udziału w audycjach na antenie Polskiego Radia. Komunikacja w Internecie objęła najważniejsze portale ogólnotematyczne (m.in. Onet, Interia, Wp, InnPoland), handlowe (Retailnet, Dla Handlu, Wiadomości Handlowe), architektoniczne (Archiconnect, Infoarchitekta, Sztuka Wnętrza, Eurobuild) czy marketingowe (Nowy Marketing, OOH Magazine, Mediarun, Admonkey). Członkowie Zarządu Forbis Group regularnie komentowali wydarzenia branżowe na łamach magazynu Forbes. Zostali również zaproszeni do Jury prestiżowego konkursu POS Stars organizowanego przez magazyn OOH Magazine w ramach targów Festiwal Marketingu.