Podsumowanie roku w Triple PR

W grudniu również u nas nie może zabraknąć podsumowania. Jeśli jako kryterium przyjąć liczbę prezentów wysyłanych naszym klientom i partnerom to był to dla Triple PR rekordowy rok 😊. Choć upłynął pod znakiem zmiany, to przywitałyśmy i żegnamy go w żelaznym składzie, zarówno osobowym, jak i klienckim. Dołączyły do nas Róża Siudaj, Magdalena Jagodzińska i Natalia Bodziony 😊.

W gronie klientów powitałyśmy Paley European Institute, gdzie spełniamy się zawodowo, a jednocześnie mamy duże poczucie misji. Umacniamy się również w naszej specjalizacji w zakresie usług marketingowych. Od września obsługujemy Grupę Adwise i spółki Brandwise i Animise. Współpraca ta cieszy się nas podwójnie – także dlatego, że jest okazją do wymiany doświadczeń i wspólnych projektów.  Nasz dział lifestyle z kolei z ogromną przyjemnością poprowadził świąteczną komunikację dla Tchibo, a obecnie przeniósł się w klimat weselny dzięki współpracy z Perfect Day. Już niedługo zdradzimy dla kogo jeszcze będzie pracować. Jednym słowem – wyzwań nam nie zabraknie.

Rok ten przebiegł u nas pod hasłem zmiany. Finałem tego procesu będzie premiera naszej nowej strony i identyfikacji wizualnej. Nie możemy się doczekać, kiedy pokażemy ją światu. Będzie kwintesencję tego, kim jesteśmy i kim chcemy być, a także projektem referencyjnym pokazującym, jak komunikujemy rebranding.

Prace nad stroną pozwoliły nam redefiniować nasz biznes, zastanowić się, w jaką stronę chcemy pójść, gdzie położyć nacisk i co nas wyróżnia.

Po pierwsze klient. Nie tylko rozumiany jako standard obsługi klienta, ale też projektowanie działań. Pracujemy z konkretnymi ludźmi i to ich na co dzień wspieramy, tak, aby osiągali swoje cele. Pracujemy z właścicielami firm pomagając im zdefiniować strategie komunikacji, które wypływają z ich biznesu.

Po drugie jakość. Dbamy o nią na każdym kroku. Ci, którzy znają nasz standard prezentacji wiedzą, że wprost to uwielbiamy. Tworzymy materiały nie tylko na nasz użytek, ale również dla klientów. Usługa narodziła się sama – po spotkaniach zapytania ofertowe na tworzenie prezentacji przychodzą same 😊. W 2019 roku dopracowałyśmy nasze standardy do bólu, chociaż bez bólu i bez grafika na pokładzie. Nasze siły kreatywne są na tyle mocne, że wiele osób nie wierzy, ze można robić takie prezentacji w ppt. Odpowiadamy – można 😊.

Po trzecie ekspercki content.

W przeważające mierze pracujemy dla klientów B2B. Osią większości projektów jest więc ekspercki content, a celem tworzenie takich treści, które wesprą ruchu na stronie – pozyskiwanie leadów.

Po czwarte mierzalność.

Mijający rok pokazał, ze naszej branży nie ominie podejście do tego, jak weryfikować i mierzyć skuteczność działań PR. Nie wnikając w to, które wskaźniki są lepsze i dlaczego (o tym można by napisać osobny tekst), należy cofnąć się o krok. To startegia musi zostać napisana tak, aby wspierać biznes i być nastawiona na mierzalne rezultaty. Bez zanurzenia się w dane, sytuację klienta, dostępne raporty itp. nie da się przygotować skutecznej strategii, i po prostu dorobić do niej metodologii.

I tu dochodzimy do finału – consulting. PR jest i będzie naszą kluczową usługą. Tak, świadczymy również usługi komplementarne. Tak, mamy w portfolio działania w social mediach, influencer marketing i  nie tylko, ale to, co przede wszystkim oferujemy Klientom to consulting.

Dziękujemy wszystkim, którzy dotarli do końca. Cieszymy się, że jesteście z nami. Obiecujemy w 2020 roku dzielić się treściami nie tylko o nas (udzielił się nam świąteczny nastrój), a le też dla Was.

Zespół Triple PR.