Magdalena Dymek

Magdalena Dymek

magdalena.dymek@triplepr.pl

Wymagania

  • co najmniej dwa lata doświadczenia w PR w agencji PR lub po stronie klienta na samodzielnym stanowisku
  • mile widziane doświadczenie w obszarze real estate
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • nastawienie na rozwój zawodowy i stałe podnoszenie swoich kompetencji
  • pasja i zaangażowanie – szukamy osób, które naprawdę lubią, to co robią
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
    otwarty umysł i interdyscyplinarne podejście
  • mile widziane inne umiejętności – od projektowania stron, obsługi programów graficznych po zacięcie do fotografii
    dobra organizacja, bo to podstawa naszej pracy
  • osobowość, chęć nauki, rozwoju i otwartość na nowe tematy, zjawiska, ludzi
  • znajomość mediów społecznościowych – dodatkowy atut

Znajomość języków obcych

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (konieczna)

Zakres obowiązków

  • samodzielne prowadzenie projektów dla Klientów agencji, przede wszystkim z obszaru real estate
  • współtworzenie i realizacja strategii działań komunikacyjnych
  • zaangażowanie w inne obszary działań agencji (pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie nowych produktów i usług dla Klientów agencji)
  • współtworzenie dobrej atmosfery w zespole, która jest dla nas najważniejsza
  • aktywność i zaangażowanie
    liczymy na świeże pomysły.

Gwarantowane

  • rozwój zawodowy
  • system szkoleń wewnętrznych
  • szkolenia zewnętrzne dobrane do potrzeb
  • język angielski w firmie
  • zaplanowana ścieżka kariery
  • różnorodne zadania pozwalające na wszechstronny rozwój

Kontakt

triplepr@triplepr.pl

A jak wygląda praca u nas? Przeczytaj w zakładce  Kariera 🙂