Poszukujemy PR Consultanta
Wymagania
- co najmniej dwa lata doświadczenia w PR w agencji PR lub po stronie klienta na samodzielnym stanowisku
- mile widziane doświadczenie w obszarze real estate
- samodzielność i odpowiedzialność
- nastawienie na rozwój zawodowy i stałe podnoszenie swoich kompetencji
- pasja i zaangażowanie – szukamy osób, które naprawdę lubią, to co robią
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
otwarty umysł i interdyscyplinarne podejście - mile widziane inne umiejętności – od projektowania stron, obsługi programów graficznych po zacięcie do fotografii
dobra organizacja, bo to podstawa naszej pracy - osobowość, chęć nauki, rozwoju i otwartość na nowe tematy, zjawiska, ludzi
- znajomość mediów społecznościowych – dodatkowy atut
Znajomość języków obcych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (konieczna)
Zakres obowiązków
- samodzielne prowadzenie projektów dla Klientów agencji, przede wszystkim z obszaru real estate
- współtworzenie i realizacja strategii działań komunikacyjnych
- zaangażowanie w inne obszary działań agencji (pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie nowych produktów i usług dla Klientów agencji)
- współtworzenie dobrej atmosfery w zespole, która jest dla nas najważniejsza
- aktywność i zaangażowanie
liczymy na świeże pomysły.
Gwarantowane
- rozwój zawodowy
- system szkoleń wewnętrznych
- szkolenia zewnętrzne dobrane do potrzeb
- język angielski w firmie
- zaplanowana ścieżka kariery
- różnorodne zadania pozwalające na wszechstronny rozwój
Kontakt
triplepr@triplepr.pl
A jak wygląda praca u nas? Przeczytaj w zakładce Kariera 🙂