Agnieszka Malesza-Woźniak

biuro@brandwise.pl

Na dobry początek roku nasze agencyjne spojrzenie na rynek usług PR.

strategia – wygrają te agencje, które będą w stanie zaproponować klientom rozwiązania zintegrowane z celami biznesowymi klienta,

client service – w usługach B2B kluczowy czynnik, definiowany jako postawienia klienta w centrum i dopasowywanie się do jego aktualnych potrzeb, obiektywnie również jedno z największych wyzwań całego rynku,

podcast – mądrze wpisany w strategię komunikacji, może odegrać kluczową rolę, niekoniecznie od razu, ale jest to jeden z kanałów, które będzie przyszłością komunikacji. Warto już teraz pracować nad strategią, jak go wykorzystać, zanim stanie się powszechny,

marka osobista – działania PR będą coraz silnej koncentrować się na ekspertach, liderach i managerach, którzy, z pomocą agencji, będą potrafili zbudować swój wizerunek w oparciu o połączenie osobowości, wiedzy i świetnego contentu,

mierzalność – stałe wyzwanie wszystkich ekspertów ds. PR – my nieco odwracamy optykę – patrz punkt pierwszy – agencje muszą dostarczać propozycje, które mają szansę realnie wpłynąć na biznes, a nie tworzyć rozbudowane statystyki, które świetnie wyglądają, ale de facto nie przekładają się na istotne dla klienta wyniki.