Jak „dowozimy” efekty dla naszych Klientów? O metodologii naszej pracy
W biznesie liczą się konkrety. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Klienci naszej agencji PR mogą liczyć na wymierne efekty naszych działań. W jaki sposób je osiągamy? Jak wygląda nasza praca? W czym tkwi sekret jej skuteczności?
Koncentracja na Kliencie…
…i jego potrzebach. Każdy Klient, marka, lider biznesu ma inne wyzwania, cele i oczekiwania. Na początku współpracy dokładnie je poznajemy. Jest to dla nas podstawa do przygotowania skrojonej na miarę oferty. Wychodzimy z założenia, że nasz każdy partner powinien otrzymywać od nas pakiet usług przygotowany specjalnie dla niego. Dobieramy narzędzia Public Relations do konkretnych potrzeb i wyznaczamy realne cele.
Jesteśmy nie tylko dla, ale także z naszymi Klientami. Konsultujemy, doradzamy, śledzimy trendy oraz monitorujemy rynek i konkurencję. Warto podkreślić, że nie boimy się też wyrazić swojego zdania J
PR a biznes
Działania PR powinny być ściśle skorelowane z planami biznesowymi firmy. Nie można prowadzić skutecznej komunikacji w oderwaniu od strategii marki, pomysłów na rozwój organizacji, wyznaczonych priorytetów. Cały czas dbamy o to, aby inicjatywy proponowane przez naszą agencję PR były silnie zintegrowane z profilem i aktywnościami Klienta. Na bieżąco modyfikujemy przygotowywaną na początku współpracy strategię PR. Jesteśmy otwarte na zmiany i potrafimy się do nich szybko dostosować.
Cenimy jakość
Jakość widoczna jest w naszej agencji PR przede wszystkim w dwóch obszarach – Client Service oraz warsztacie.
Każdy Klient może liczyć na dedykowanego konsultanta. W codziennej pracy wspiera go manager wyspecjalizowany w danym obszarze, np. komunikacji B2B lub produktowej. Strategicznie nad każdym projektem czuwa jedna z partnerek agencji. Śmiało możemy powiedzieć, że bazujemy na pracy zespołowej.
Jeśli chodzi o warsztat to przykładamy wagę zarówno do aspektów merytorycznych, jak i warstwy wizualnej materiałów dla mediów. Naszym konikiem są prezentacje biznesowe. Stale szlifujemy umiejętności związane z atrakcyjnym prezentowaniem treści i chyba tak już zostanie – lubimy być na bieżąco z nowościami J
Timing i relacje z mediami
Stawiamy na profilowane działania media relations. Przygotowujemy materiały prasowe dopasowane do konkretnych grup mediów oraz odpowiadające ich obecnym zainteresowaniom. Śledzimy i przewidujemy trendy, co pozwala nam często wyprzedzać zapytania dziennikarzy. Reagujemy na bieżąco na wydarzenia i szukamy kontekstów do wpisania się w nie naszych Klientów.
Stale szukamy okazji do plasowania ich w mediach. Aranżujemy wywiady, wypowiedzi ekspertów i komentarze. Ponadto, doradzamy współpracującymi z naszą agencją Public Relations firmom w zakresie doboru tematów dla mediów.
Zdecydowanie naszą mocną stroną są relacje z dziennikarzami. Wiemy, czym się aktualnie zajmują oraz jakie są ich potrzeby. Pielęgnujemy kontakty z nimi. Wielu redaktorów i wydawców znamy od lat.